مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در آغاز می بایست بدانیم اپلیکشن چیست و به چه معناست، بعد از آن به پژوهش پیاده سازی نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد و چیستی آن بپردازیم. نرم افزار ها در واقع قابل انعطاف افزارهای مرتبط با تلفن همراه های هوشمند می باشند. صحیح مانند قابل انعطاف افزارهای مرتبط با کامپیوتر و ویندوز!!! به تک تک فرایند پیاده سازی گرافیکی، تایپ کردن کد تا او‌لین ورژن برای آزمایش، پیاده سازی نرم افزار می‌گویند. درحال حاضر می‌خواهیم با دلایل پیاده سازی نرم افزار گوشی و پروسه پیاده سازی نرم افزار بیشتر آشنا شویم. تا نقطه نهایی نوشته‌ی علمی ما‌را ملازمت فرمائید.

فرایند پیاده سازی یک نرم افزار
پیاده سازی نرم افزار نیز یک روند مجال­بر و طاقت فرسا میباشد. به خصوص درصورتی که قرار باشد نرم افزار برای هر دو سیستم دلیل اندروید وios  پیاده سازی خواهد شد. در صدر رئیس تجارت می بایست بداند دقیقا چه چیزی می‌خواهد. بایستی نیاز مشتریانش را بشناسد. بداند با دقت بدین نیازها چه خدماتی و با چه کیفیتی می‌خواهد ارائه دهد. حتی یک طرح ظاهری نخستین در ذهن خویش داشته باشد.

در مرحله بایستی شایسته ترین کمپانی پیاده سازی نرم افزار را تعیین نماید. می قدرت بیان کرد دشوارترین نصیب عمل همین گزینش میباشد. برای آشنایی یک کمپانی پیاده سازی نرم افزار ماهر و تجربیات و تخصص مجموعه آن کافیست مثال شغل های کمپانی مشاهده خواهد شد. بعداز گزینش کمپانی با مشاوره با مجموعه پیاده سازی نرم افزار می بایست به یک طرح آخری و مناسب رسید.

از این مرحله به آن گاه وظایف بر دوش کمپانی و مجموعه پیاده سازی نرم افزار میباشد. این اشخاص با تخصص خویش می بایست بتوانند یک نرم افزار با ظاهری بی آلایش و کاربرپسند پیاده سازی نماید که همگی انتظارات بیزنس و مشتریانش را برآورده نماید.

در مرحله آینده نرم افزار پیاده سازی و ساخته می‌شود. هم اکنون بایستی نرم افزار به وسیله اشخاص مختلفی آزمایش گردد تا احیانا در صورتیکه اختلال یا این که باگی داشت پیش از نشر برطرف خواهد شد. و در پایان نرم افزار منتشر شود.

پیاده سازی نرم افزار Native چیست؟
به ایجاد کرد و اپ نویسی نرم افزار با لهجه مربوط به سیستم استدلال (مستقر یا این که Native ) گفته می گردد. برای اپ نویسی نرم افزار های اندروید از گویش Java و برای گویش Apple (ios) از لهجه objective-c به کارگیری می‌گردد. اپلیکیشن نویسی و پیاده سازی نرم افزار Native نسبت به شیوه های دگیر وقت گیر میباشد. چون برای هرمورد از سیستم کارداران بایستی بصورت جدا کدنویسی صورت پذیرد.

اصلی ترین مزیت نرم‌افزار های Native استعمال کمتر از منابع سیستم ادله و hardware و همچنین بالا بودن سرعت نرم‌افزار می‌باشد.

مزایا

سرعت بالای شغل با نرم افزار
دسترسی به آحاد سنسورها و تجهیزات تلفن همراه مانند GPS - دوربین -  موقیعت موبایل - سنسورهای حرکتی - دفترچه تلفن - پیامک ها و...
استعمال دست کم از منابع سیستم
پایداری بالا
قابلیت و امکان نصب و به کار گیری در اکثر ورژن های سیستم ادله
قابلیت و امکان تولید نرم افزار آفلاین
Opnesource نبودن فولدر خروجی
معایب

کدنویسی مجدد برای پلتفرم های متفاوت مانند (ویندوز - ios)
سرعت کدنویسی کندتر
هزینه اپلیکیشن نویسی فراتر
اکثر نرم افزار های ماهر مانند instagram , Facebook, Youtube, Telegram, Whatsapp و... بصورت Native با پلتفرم های متعدد مانند React - Flutter اپلیکیشن نویسی گردیده اند.
 

  • ۰۲/۱۲/۲۳
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی