مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

در حالتی که ایده جذابی برای ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه دارید، مسلما یکی او‌لین سوالاتی که می بایست به آن جواب دهید این میباشد که طریق درآمدزایی از اپلیکیشنتان چه گونه خواهد بود؟ بد وجود ندارد قبل از تصمیم گیری دراین باره نگاهی به بعضا از امار های طراحی اپلیکیشن در مشهد حوزه نرم افزار بیاندازیم. مطابق پژوهش ها انجام یافته یک شخص بالغ به صورت میانگین هر ۱۲ دقیقه موبایل خویش را نظارت می نماید و نکته اینجاست که قریب به ۹۰ درصد از مجال فعالیت با تلفن های هم پا وابسته به به کارگیری از نرم افزار ها میباشد.

اندازه بازار دیجیتال در سال ۲۰۲۰ بهرقم ۳۱۸ میلیارد دلار رسیده میباشد که نسبت به سال پیشین ۶۰ میلیارد دلار ارتقاء داشته میباشد و پیشبینی میگردد این عدد در سال ۲۰۲۵ به رقم ۶۱۳ میلیارد دلار رسد که نصیب اعظم آن را بازی های گوشی به خویش منحصر میدهند.

همینطور می بایست بدانید که به صورت میانگین ۴۹ درصد از اشخاص بیش تر از ۱۱ توشه در روز نرم افزار های گوشی را گشوده می نمایند.

 هفت شیوه درآمدزایی از نرم افزار چیست؟
جواب دقیقی برای حداکثر ترازو درآمد از نرم افزار ها نیست البته اطمینان نمایید یا این که خیر این مقدار قادر است ورای تصورات شما باشد. از این رو برآن شدیم تا به شما امداد کنیم ایده اپلیکیشنتان را عملی فرمائید و شیوه صحیحی برای درآمدزایی از اپلیکیشنتان گزینش نمایید.

۱- تبلیغات داخل طرحی
وسعت پول های صرف گردیده برای تبلیغات آنلاین در کشور‌ایران همواره در هم اکنون ارتقاء میباشد که از دلایل آن می شود به تحریم یا این که غربال خدمت های فرنگی تبلیغات و پیشرفت بیزنس های آنلاین در کشور ایران اشاره نمود. با تبلیغات باطن طرحی می‌توانید کالاها و یا این که خدماتی را که به محتوای نرم افزار شما(نرم افزار مغازه، نرم افزار آموزشی، نرم افزار وهله دهی، نرم افزار باربری، نرم افزار بیمه و …) مرتبط می‌باشند را تبلیغ فرمایید و در عوض تعامل کاربرانتان با تبلیغات جایزه اخذ فرمائید.همه گیرترین کمپین های تبلیغاتی به یک کدام از شیوه های هزینه به ازای کلیک بر روی تبلیغ(CPC)، هزینه به ازای اکران تبلیغ(CPM) و یا این که هزینه به ازای نصب(CPI) به شما پول پرداخت می نمایند.اینک در این مجموعه های تبلیغاتی که حاضر به همیاری برای اکران تبلیغات بر روی نرم افزار ها میباشند دربرگیرنده یکتانت، تپسل، ادیوری، کاپریلا، کافه بازار و چندین شرکت دیگر میباشند.
 

  • ۰۲/۱۲/۲۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی