مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

وب اپلیکیشن چیست؟


دنیای اینترنت برای راحتی یوزرها، ابزار و تجهیزات مختلفی را در مشت آنان قرار داده میباشد که یکی‌از جالب ترین امکاناتی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، طراحی اپلیکیشن در مشهد اینترنت نرم افزار میباشد. نادرست نکنید، اینترنت نرم افزار، آن چیزی که فکر‌می‌کنید‌ وجود ندارد و با نرم افزار هایی که روی گوشی خویش نصب می‌کنید، تماما گوناگون میباشد. این نرم افزار ها صرفا از روش وب و کانال های محلی آیتم به کارگیری قرار میگیرند و قابلیت و امکان ها و تجهیزات مختلفی دارا‌هستند. در صورتیکه تا به امروز نمی دانستید که اینترنت نرم افزار چیست و چه کاربردهایی دارااست، نگران نباشید. درین مقاله قصد داریم به صورت کامل با این نرم‌افزار کاربردی آشنا شویم.

اینترنت نرم افزار چیست؟
اینترنت نرم افزار (Web Application) که به آن، اینترنت نرم افزار یا این که نرم افزار پایین اینترنت نیز می‌گویند را می قدرت یک اپلیکیشن یا این که نرم‌افزار بسیار کاربردی معرفی کرد که به نوعی مخلوط و تلفیقی از تارنما و نرم افزار میباشد. در همین آغاز می بایست به‌این گزینه اشاره کنیم که اینترنت نرم افزار ها با سایت ها و نرم افزار های موبایل تماما تفاوت دارا‌هستند و یک مقوله منقطع میباشند.

شاید در بعضا مورد ها مشابهت هایی در آن‌ها مشاهده خواهد شد. ولی هنگامی به بطن مورد اعتنا میکنیم، می‌بینیم که‌این قابل انعطاف افزارها دارنده مشخصات و کاربردهای منحصر به فرد به شخصی می‌باشند. شاید تشخیص تفاوت بین سایت ها و اینترنت نرم افزار ها برای اشخاص معمولی عمل چندان راحتی نباشد. هر دوی آن‌ها از لحاظ طرز پیاده سازی همانندی هایی به یکدیگر داشته و همینطور میتوانند سازگار با موبایل تلفن همراه باشند. ولی نمی اقتدار منکر تفاوت های آنها شد.

اینترنت نرم افزار ها از روش مرورگر اینترنت قابل استعمال می باشند. در واقع شما صرفا به یاری اینترنت می‌توانید به تجهیزات و قابلیت و امکان های آنها دسترسی داشته باشید. اینترنت نرم افزار ها چندان محتوای خاصی ندارند. ولی چیزی که در آنها از التفات متعددی شامل است، طرز کوشش و کوشش آن هاست که میتواند شغل در دنیای اینترنت را سهل و آسان خیس و شل خیس نماید.

در شرایطی که بخواهیم بعداز این توضیحات شما‌را با یک اینترنت نرم افزار کاربردی آشنا کنیم، قادر خواهیم بود به خدمت جیمیل اشاره کنیم. آری خدمت جیمیل در واقع یک اینترنت اپلیکیشن میباشد که اکثری از حصول و شغل های اینترنتی از این پلتفرم برای رابطه و تعامل با مخاطبان خویش به کارگیری می نمایند.

مزایای اینترنت نرم افزار
اینترنت نرم افزار مغایر نرم افزار و قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه، برای هیچ دستگاه بخصوصی پیاده سازی نمی‌شود. در واقع این قابل انعطاف افزارها نیازی به دانلود کردن یا این که نصب ندارند. اینترنت نرم افزار یا این که نرم افزار پیش رونده (Progressive Web Apps) به اختصار PWA، در واقع یک نوع نرم افزار تازه با فناوری خاص میباشد که به مکان موبایل یار و همدم، روی مرورگر فعال‌سازی می گردد.

بدین ترتیب یوزرها برای به کارگیری از اینترنت نرم افزار ها بایستی نشانی URL مرتبط با آن را در مرورگر خویش وارد کرده تا بتوانند از این طرز به تجهیزات آن دسترسی داشته باشند. اینترنت نرم افزار مزایای بسیار دیدنی توجهی دارااست که به‌دنبال به یک سری آیتم از آن‌ها اشاره میکنیم.

مقرون به صرفه بودن اینترنت نرم افزار ها
یکی‌از مزایای شایان توجه اینترنت نرم افزار ها این میباشد که معمولا هزینه پیاده سازی این قابل انعطاف افزارها در مقایسه با نرم افزار هایی که روی تلفن همراه تلفن همراه نصب میشوند بسیار کمتر میباشد. درصورتی که می‌خواهید بدانید این نرم افزار ها چه طور مخارج شما‌را کاهش میدهند خوب میباشد به مثالی که در‌پی ارائه میکنیم، دقت داشته باشید.

هنگامی که می‌خواهید برای تجارت خویش، یک نرم افزار خاص و کاربردی پیاده سازی و فعال‌ساز‌ی فرمایید، باید بدانید که مخاطبان مقصود شما ممکن میباشد از موبایل هایی با سیستم دلیل اندروید و یا این که IOS به کار گیری نمایند. این یعنی شما برای پیاده سازی نرم افزار باید به دو طریق مبادرت کرده و نرم‌افزار نویسی مستقل ای داشته باشید.
 

  • ۰۳/۰۱/۰۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی