مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

Good Barber


Good Barber یک بستر برای ایجاد کرد نرم افزار های اندروید به همدم اپ های اینترنت با صرفه ارائه می‌دهد. برای هر مورد از سیستم طراحی اپلیکیشن در مشهد دست اندرکاران، فارغ از کدنویسی میتوانید کل جزئیات نرم افزار را در دست گرفتن فرمایید. یک سری پوسته قابل تهیه و تنظیم، با آیکون های خوشگل و با دسترسی به فونت های گوگل برای استارت شغل وجود دارا‌هستند. این نرم افزار ها می‌توانند به طور تئوری جایگزین تارنما فعلی شما شوند؛ چون میتوانند برای دسک تاپ ، تلفن همراه و تبلت باصرفه شوند. به علاوه می‌توانید نرم افزار خویش را سازماندهی کرده و نصیب هایی از فیلم، عکس، صدا و مورد ها دیگر را اضافه فرمایید.

۵) AppMachine
AppMachine یک پلتفرم با کاربرد راحت برای ایجاد کرد و پیاده سازی نرم افزار های ساکن ماهر برای اندروید میباشد. با به کارگیری از رابط کشیدن و رهاکردن، می‌توانید بلوک های ساختمانی مختلفی را ادغام نمایید که خصوصیت های مختلفی به عنوان مثال داده ها، عکس و فیلم را ارائه می‌دهند.

 

 

 بلوک ها همینطور به شما قابلیت میدهند تا اپلیکیشن خویش را به صورت بوک، توییتر یا این که مغازه های آنلاین لینک دهید. شما می‌توانید نرم افزار را به مدل منحصربه‌فرد خویش پیاده سازی کرده و مسیرهای ناوبری، رنگ ها، فونت ها و نمادهای خویش را تعیین فرمایید.

۶) GameSalad
 

GameSalad به شما قابلیت میدهد بازی هایی را برای اشکال متعدد سیستم ادله مانند اندروید ساخت و منتشر فرمایید. رابط کشیدن و ول کردن آن به شما قابلیت میدهد تا فارغ از نیاز به علم اپ نویسی به‌سرعت استارت به عمل فرمایید. به علاوه به شما این قابلیت را میدهد تا علم ها کامپیوتر را از روش پروسه ساختن خاطر بگیرید.


تولید کننده نرم افزار بازی دارنده ویرایشگر صحنه و ویرایشگر هنرپیشه (کاراکتر) میباشد. شما بیشتر وقت خویش در تشکیل داد بازی را صرف تهیه کاراکترها در صحنه، تهیه و تنظیم خصوصیات، تصاویر، صداها و پیمایش فی مابین بازیگران میکنید.
GameSalad دو پلن ارائه میدهد؛ یک کدام از برای مربیان و دیگری برای توسعه و گسترش دهندگان. البته هر دو به شما قابلیت و امکان میدهند سوای کدنویسی، یک بازی ساخت فرمایید.

 

٧) ShoutEm
ShoutEm یک آفریننده نرم افزار با مدیر بدون نقص محتوا، ابزارهای کارکشته جذب استفاده کننده و مورد های درآمدزایی یاور با یک فرایند تکثیر یک پارچه میباشد. خالق رابط مورد های سفارشی سازی متعددی را ارائه میدهد و هر اپلیکیشن را می قدرت با منابع محتوا جان دار مانند WordPress، Facebook ، Twitter ، و مورد ها دیگر تماما یک پارچه کرد. آیتم های درآمدزایی مختلف بدان مضمون‌ میباشد که شما می‌توانید به‌سرعت یک جریان درآمد از نرم افزار خویش ساخت نمائید.
 

  • ۰۳/۰۱/۰۶
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی