مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ممکن میباشد شما برای اجرا یک فعالیت خاص بر روی سیستم نیاز به یک نرم‌افزار برای اینکار داشته باشید. برای مثال شما طراحی اپلیکیشن در مشهد ممکن میباشد بخواهید بر روی یک عکس بازنویسی خاصی را جاری ساختن دهید. برای این عمل می بایست از نرم افزار فتوشاپ به کار گیری فرمایید. و یا این که ممکن میباشد برای مرور صفحه ها اینترنتی نیاز به یک نرم افزار مرورگر داشته باشید. برای اینکار می‌توانید از نرم افزار کروم یا این که نرم افزار فایرفاکس به کارگیری نمایید. در‌صورتی‌که که بخواهید به تماشای فیلم یا این که گوش دادن به موسیقی بپردازید میتوانید از نرم افزار kmplayer استعمال نمائید. همینطور برای تایپ متن‌ها و کارها اداری می‌توانید از نرم افزار office به کار گیری فرمایید.

قابل انعطاف افزارها و نرم افزار های دیگری نیز وجود دارا‌هستند که بسته به نیاز یوزرها تهیه و تنظیم گردیده اند و می‌توانند پاسخگوی هر نیازی باشند. منتهی با اعتنا به اینکه ممکن میباشد این نرم افزار ها برای سیستم برهان های متفاوتی ارائه شوند بسط دهندگان نرم‌افزار کارایی میکنند تا حد قابلیت و امکان یک نرم افزار را برای سیستم دست اندرکاران و دستگاه های دیجیتال متعدد ارائه کنند. برای از جمله یک نرم افزار مرورگر وب ممکن میباشد هم برای دستگاه های PC ارائه گردد، هم برای استعمال در تبلت این نرم افزار ارائه شود و هم ممکن میباشد پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه انجام شود. مثلا نرم افزار کروم که یک نرم افزار مرور وب است هم بر روی PC مو جود میباشد، هم برای به کارگیری بر روی تبلت این نرم افزار طراحی شد‌ه‌است و هم می‌توانید از این نرم افزار بر روی گوشی به کار گیری فرمایید.

نرم افزار تلفن همراه چیست؟
تبلت ها و تلفن همراه های هوشمند (smart) هم مانند هر کامپیوتری دارنده قابل انعطاف افزارها و اپ های کاربردی متنوع و متعدد می باشند. در بازار قابل انعطاف افزارهای گوشی و تلفن همراه همدم، واژه و کلمه ”نرم افزار” یا این که به صورت مختصر App بیشتر از کلمه برنامه جا افتاده میباشد و این اصطلاح به عبارتی معنای اپ کاربردی را می‌دهد که به عبارتی نرم افزار تلفن همراه یا این که برنامه گوشی به آن گفته میشود.


نرم افزار‌ تلفن همراه عبارت‌میباشد از از قابل انعطاف افزارهایی که رابطه بی واسطه با پردازنده‎های سیستم ادله تلفن همراه هم پا دارا‌هستند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را اجرا می دهند. نرم افزار ها در گوشی به طور بدون واسطه دستوری را اجرا می دهند که به طور کاملً برای یوزرها ملموس و قابل رؤیت میباشد. در حالتی‌که بخواهیم در خصوص نرم افزار تلفن همراه مثالی را بزنیم بایستی بگوئیم به همه قابل انعطاف افزارهای موبایل که مخاطب بوسیله آن ها به اجرای فرمانی در موبایل می‌پردازد نرم افزار اسم دارااست. مثلا شما ممکن میباشد برای عمل های مالی بسته به اکانت بانکی خویش ممکن میباشد از نرم افزار تلفن همراه خزانه ملت، نرم افزار تلفن همراه خزانه پاسارگاد، نرم افزار گوشی خزانه ملی، نرم افزار تلفن همراه خزانه سامان، نرم افزار تلفن همراه خزانه اقتصاد نوین، نرم افزار تلفن همراه خزانه سپه، نرم افزار گوشی خزانه بعدی و یا این که غیره به کار گیری کنید. و یا این که ممکن میباشد شما در طی روز به استعمال از ابزارهای دیگری در موبایل همپا خویش بپردازید. مثلا ممکن میباشد برای تعقیب کردن رویدادهای ورزشی از نرم افزار گوشی کانال سه استعمال فرمایید و یا این که برای تعقیب کردن نرم افزار های تلویزیونی ممکن میباشد از نرم افزار اندروید پخش زنده به کارگیری کنید. همینطور برخی یوزرها که از روش فروشگاه آنلاین به خرید می‌پردازند ممکن میباشد از نرم افزار وب سایت های مانند نرم افزار گوشی دیجی فرآورده و یا این که نرم افزار گوشی بامیلو استعمال کنند. همینطور از جمله ممکن میباشد نرم افزار بازی خاصی هم برای PC ارائه خواهد شد و هم به طور نرم افزار تلفن همراه ارائه خواهد شد که در‌این‌صورت بسط دهنده نرم‌افزار همت میکند این بازی را بر شالوده دستگاه های دیجیتال ساخت‌و‌ساز کند. از جمله نرم افزار م وبایل clash of clans از مواقعی میباشد که برای ایفا بازی نرم‌افزار نویسی گردیده‌است. یا این که بازی angry birds یکی‌از دیگر از مورد ها نرم افزار تلفن همراه است. همگی این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند نرم افزار تلفن همراه اسم دارا‌هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم برهان یک تلفن همراه یاور، برای انجام مستلزم بستر و سیستم ادله ما یحتاج خویش باشند مرتبط با خویش باشند. یک نرم افزار گوشی ممکن میباشد بر شالوده سیستم ادله اندروید باشد که به در این‌حالت بدین برنامه اصطلاحاً نرم افزار اندروید میگویند. یا این که ممکن میباشد سیستم بهتر که‌این اپلیکیشن را رئیس میکند برپایه IOS باشد که در این صورت به آن نرم افزار IOS یا این که نرم افزار اپل می‌گویند. برای دیگر سیستم کارداران همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به نوع بستر سیستم برهان پیاده سازی گردیده است. پیشرفت دهندگان نرم افزار تلفن همراه، همان طور که کارایی کرده اند براساس دستگاه های متفاوت نسخه های متفاوتی از برنامه را ارائه دهند، برای سیستم ادله های مختلفی که ممکن میباشد بر روی گوشی به شغل رود نیز کوشش میکنند به تشکیل داد و پیاده سازی نسخه های مختلفی از یک نرم افزار گوشی بپردازند.
 

  • ۰۳/۰۱/۰۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی