مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


بر کسی پوشیده وجود ندارد که دنیای ما به شدت زیر اثر اسمارت فون ها جای دارد. البته حقیقتا عموم در تلفن همراه هایشان به چه چیزی طراحی اپلیکیشن در مشهد سرگرم می باشند؟ کلیه می‌دانیم، به کار گیری از نرم افزار های تلفن همراه. به ظواهر مورد ها به کارگیری از نرم افزار ها بی نقطه پایان میباشند. از نرم افزار های کسب و کار های خرد گرفته تا نرم افزار های گران قدر بیزنس الکترونیک، نرم افزار های فیتنس، اپلیکشن های رابطه پرسنلی یا این که مذهبی و دیگر مفاد، برای هر چیزی که بتوانید تصورش را بکنید، نرم افزار وجود دارااست. این نرم‌افزار ها را می قدرت برای توسعه و توفیق بیشتر کسب و کار مو جود، پیشرفت اعطا کرد یا این که از آغاز برای ساخت یک تجارت تازه به فعالیت پیروزی. چنانچه هر یک از این هدف ها را داشته باشید فرقی نمی نماید، راهنمای پیش روی شما، برای هر هر کس می‌خواهد یک نرم افزار گوشی بسازد، آغاز نیکی میباشد.

همان گونه که پیش خیس اشاره شد، ما صلاح را بر آن می‌دانیم که در همین اولِ شغل، به تیم ای از سوالهای رایج در قضیه تشکیل داد و بسط نرم افزار گوشی جواب دهیم. چون به منجر این فعالیت، طریقه اول لازم برای آغاز عمل، در چنگ شما استفاده کننده گرامی قرار می‌گیرد.

تشکیل داد نرم افزار گوشی چقدر تایم می‌خواهد؟

برهه زمانی وقتی که ارتفاع می‌کشد تا یک نرم افزار ساخته گردد به طیف وسیعی از فاکتورها بستگی دارااست.  سه گزینه نامبرده در لیست پایین، از مهمترین المنت ها در تقریب تایم تیبل شما میباشند:

نوع نرم افزار‌ای که می‌سازید (type of app)
عدم وضوح خصوصیت‌های آن (complexity of its features)
طریق توسعه و گسترش (development method)
بنابراین بعضا از نرم افزار ها را می قدرت در یک‌سری ماه تشکیل داد، در حالی که بعضی دیگر ممکن میباشد سال ها ارتفاع بکشد. درصورتی که بخواهیم بطور کلی بگوییم، بیشتر نرم افزار های گوشی را می اقتدار نزدیک به 6 تا 12 ماه بسط اعطا کرد.

نرم افزار های تلفن همراه با کوشش غامض تایم بیشتری می‌خواهند و در صورتی چیزی بی آلایش برای به کارگیری فردی می‌سازید، مانند flashlight app یا این که calculator app، تمام فرایند می تواند در کمتر از یک هفته کامل شدن گردد. البته چنانچه میخواهید Facebook ،Uber یا این که Tinder آینده را بسازید، به طور طبیعی بایستی انتظار سال‌ها ارتفاع کشیدن را داشته باشید. همینطور در‌صورتی‌که مایل به تشکیل داد یک اپ مستقر (native app) با کد گذاری سطح زیر میباشید، حتما نسبت به وقتی که از یک پلتفرم ایجاد کرد نرم افزار به کارگیری میکنید، تایم بیشتری خواهد موفقیت.
 

  • ۰۳/۰۱/۰۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی