مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

وراثت در جاوا


در اینجا یک معنا اصلی دیگر در جاوا وجود داراست که بسیار با آن مواجه خواهید شد: وراثت در جاوا. وراثت به‌این مضمون‌ میباشد که کلاس های جاوا (و شی ها) می‌توانند از حیث اخلاق و خصوصیات در سلسله مراتبی سازماندهی شوند. به عبارت بی آلایش، وراثت در جاوا مکانیزمی میباشد که بوسیله آن طراحی اپلیکیشن در مشهد یک شی همگی مشخصات و امکان های شی بابا را استحصال کرده و در اصطلاح به ارث میبرد.

سازماندهی خلق شی با رابط (interface)
در جاوا می‌توانید اخلاق و رفتار شیء را به وسیله رابط ، سازماندهی فرمائید. در حالی که یک کلاس یک شی را تمجید می نماید، یک رابط برخی رفتارهایی را که میتواند برای یک شی جاری ساختن گردد تعریف‌و‌تمجید می نماید.

سازماندهی کلاس ها و رابط ها با استعمال از پکیج ها
سلسله مراتب کلاس، می‌توانند در پکیج ها سازماندهی شوند. پکیج، گروه ای از کلاس ها و رابط ها میباشد که به یاروهمدم یکدیگر قرار گرفته اند.

 

عده بندی
در‌این نوشته‌ی علمی ما به پژوهش لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا تحت عنوان شایسته ترین گویش برای فراگیری و یادگیری اپ نویسی اندروید اشاره کردیم. از مزایا و خصوصیت های منحصر جاوا گفتیم و به شی گرایی پرداختیم. لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا در کنار لهجه نرم‌افزار نویسی کاتلین تحت عنوان دو تا از شایسته ترین لهجه های اپلیکیشن نویسی اندروید همواره در مجامع علمی و انجمن های گفتگوی نرم افزار نویسی آیتم انتقاد و نظارت قرارگرفته اند. به این دلیل‌که هرمورد مزیت ها و معیایب خویش را دارا هستند. البته روی هم رفته جاوا جامعه نرم‌افزار نویسی پهناور تری داشته و همین زمینه موجب میگردد شما در یادگیری نرم‌افزار نویسی اندروید در صورتیکه به مشکلی برخوردید، بتوانید آن را به آسانی در انجمن ها به اشتراک نهاده و اختلال خویش را رفع نمائید.
 

  • ۰۳/۰۲/۱۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی