مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

استفاده از اپلیکیشن های موبایل برای متفاوت سازی بازاریابی دیجیتال

چه چیزی منجر می گردد تا  طراحی اپلیکیشن  نرم افزار‌های تلفن همراه به انتخابی هوشمند برای کسب و کار تبدیل شوند؟ تمامی چیز به آن ابزار داخل جیب استفاده کننده پایانی مربوط می‌گردد که شرکت کردن و نگهداری مشتریان را برای کسب و امور بی آلایش‌خیس می‌سازد.

درحالی‌که رقبای شما برای بهبود تجربه تارنما، تقویت زیرساختهای فناوری و کامل شدن سرویس ها با یاری فناوری‌های امروزی کارایی می‌نمایند، شما میتوانید بخش اعظمی از این امور را صرفا با یک نرم افزار تلفن همراه اعمال دهید. امروزه اکثری از همه تراکنش‌های بیزنس الکترونیک از روش گوشی شکل می گیرد. ۸۵ درصد از مشتریان ترجیح می دهند تا از نرم افزار تلفن همراه به مکان تارنما به کارگیری نمایند. نرم افزار‌های تلفن همراه سبب ساز آشنایی بیشتر از مارک میشوند. امروزه تعداد بسیار بیشتری از سرمایه گذارها از نرم افزار موبایلی هیبرید (با امداد ابزارهایی مانند RFID) برای کمپین های بازاریابی به کار گیری می‌نمایند.

نرم افزار‌های تلفن همراه می بایست به راحتی در معاش روزانه یوزرها وارد شوند و خصوصیت‌های منحصربه‌فرد و یگانه‌ای داشته باشد به طوریکه خرید شل‌خیس و کامل‌خیس ایفا گیرد. مطمئن گردید که نرم افزار گوشی شما دارنده خصوصیت‌هایی میباشد که سبب ساز تشویق خرید گردیده و درآمد را ارتقا می دهد. مورد مهمی که بایستی به خیال سپرده گردد این میباشد که شبیه با همه تصمیمات تجاری، مزیت داشتن یک نرم افزار بایستی از هزینه پباده سازی و مراقبت آن بیشتر باشد. همگی چیز در‌این مراحل به وضعیت خاص و ویژه شما بستگی دارااست.

امروزه ابزارهای قابل حمل به بخشی اساسی از معاش آدم‌ها تبدیل گردیده در فیض نرم افزار‌ها در آن‌ها مخلوط میشوند. بازاریابی دیجیتال دیگر تنها به برخورد صرف معطوف نمی شود. به عبارت دیگر، بازاریابی با یاری نرم افزار تلفن همراه می بایست فرای عرف‌های معمول و قراردادی باشد. کلیه این حقایق به ما در گزینش آینده بازار دیجیتال یاری می‌نمایند. فعلا تمامی چیز وارد گوشی گردیده و وقت آن رسیده تا کسب و امور به سمت آن جنبش نمایند.

همه این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته‌اند؛ نرم افزار تلفن همراه یا این که اپلیکیشن تلفن همراه اسم دارا‌هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم دلیل یک موبایل یار و همدم، برای انجام مستلزم بستر و سیستم برهان ما یحتاج خویش باشند. یک نرم افزار تلفن همراه ممکن میباشد بر شالوده سیستم استدلال اندروید باشد که در این‌حالت به‌این اپلیکیشن اصطلاحاً نرم افزار گوشی اندروید میگویند، یا این که ممکن میباشد سیستم عاملی که‌این برنامه را مدیر میکند برپایه IOS باشد که دراین‌صورت به آن نرم افزار IOS می گویند. امروزه برای دیگر سیستم ادله‌ها همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار‌هایی بسته به نوع بستر سیستم استدلال پباده سازی گردیده‌است.

اقتدار نرم افزار های تلفن همراه در گوناگون سازی بازاریابی دیجیتال
بسط دهندگان نرم افزار گوشی، همانگونه که کوشش کرده اند براساس دستگاه‌های متعدد نسخه‌های متفاوتی از برنامه را ارائه دهند، برای سیستم برهان‌های مختلفی که ممکن میباشد بر روی گوشی به عمل رود نیز تلاش می‌کنند به ایجاد کرد و پباده سازی نسخه‌های مختلفی از یک نرم افزار گوشی بپردازند.

عارضه ها اصلی بودن نرم افزار‌های گوشی برای کسب و کارتان
مدام در دیده بودن
امروزه یوزرها ساعتها متعددی از شبانه روز را به استعمال از تلفن همراه تخصیص می دهند. تعداد نرم افزار هایی که مدام بوسیله یوزرها به کارگیری شوند چندان زیاد وجود ندارد. در شرایطی‌که نرم افزار شما جذابیت متعددی داشته باشد و برای کمپانی هم سودآور باشد، احتمال دانلود آن خیلی زیاد خواهد بود. برای این مراد می بایست حواستان باشد که ساختار و جلوه اول نرم افزار بسیار جالب باشد. ذهن بشر مدام دنبال دیدنی ترین‌هاست و داشتن اپلیکیشنی با اقتدار روئت کرد فراوان به شما یاری می نماید تا دیده مخاطب را در هر توشه جستجوی داده ها در تلفن همراه به خودتان جذب نمایید.

  • ۰۰/۰۱/۰۵
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی