مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

امروزه پباده سازی نرم افزار از یک سو نیازی اصلی برای آحاد بیزنس ها و از طرف دیگر یک شغل نو و پر بازدید برای شاغل ها صنعت کامپیوتر میباشد. ولی طراحی اپلیکیشن نیز مانند عمل های دیگر یک دستور اصولی بوده و مطلقا بایستی مرحله به مرحله به صحت صورت بپذیرد تا سود ی صحت بدهد. به‌دنبال با ما یاروهمدم باشید تا فرآیند پباده سازی نرم افزار را به طور مرحله به مرحله شرح دهیم.
چه گونه نرم افزار بسازیم؟

1ـ تمجید غرض و نیاز خویش

اولی گام در پباده سازی نرم افزار این میباشد که شما بدانید قرار میباشد برای چه هدفی و چه نیازی این اپ را بسازید و جامعه ی غرض پباده سازی شما چه عده ای میباشند. با آشنایی صحیح این موضوعات , دیگر فعالیت های زائدی در پروژه جاری ساختن نخواهد گرفت و برعکس دقت نکردن به‌این قضیه , ممکن میباشد سبب جاری ساختن عمل های مازاد و در غایت ناکامی پروژه گردد. مزیت این مرحله این میباشد که ارزش تشکیل داد نرم افزار را نیز می‌اقتدار در آن گزینش نمود.

2ـ استارت پباده سازی

پس از این که مقصود و نیاز و مخاطبان خویش را شناختید , بایستی یک پباده سازی کلی و گام به گام از جزئییات نرم افزار خویش را روی برگه آورده و دریابید که قرار میباشد در هریک از بخش های نرم‌افزار تان چه کاری صورت پذیرد. مطمئنا در درس مهندسی اپ با نمودار های متعددی برای این عمل آشنا گردیده اید که از مهمترین آن ها میتوان به DFD و USECASE اشاره کرد. همینطور خوب میباشد که راجع‌به پلتفرم های نرم افزار نیز داده ها داشته باشیم.
چه‌طور نرم افزار بسازیم؟

3ـ تحقیق و عده‌آوری داده ها

فعلا که دریافتید قرار میباشد در نرم افزار شما چه کاری صورت پذیرد می بایست پیش از شروعی به ایجاد کرد آن یک‌سری داده ها لازم را توده‌آوری نمائید. او‌لین مورد ای که بایستی سنجیده شود این میباشد که آیا طرحی مشابه شما وجود دارااست یا این که نه. محاسبه این زمینه سبب ساز می گردد که دیگر مبتلا موازی عمل نشده و از آن اساسی خیس این میباشد که درصورتی که به‌این آیتم دقت نکنید احتمال داراست تحت عنوان رعایت نکردن ضابطه نسخه برداری رایت در گیر اشتباهات رسمی و قضایی گردید.

  • ۰۰/۰۴/۰۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی