مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اگرچه نرم افزار تلفن همراه و اینترنت تلفن طراحی اپلیکیشن همراه مشابه به یکدیگر نیستند البته رسالت هر دوی آن ها بطور کلی ارائه مشخصات و مختصات شبیه میباشد که می تواند به رونق بخشیدن به بیزنس شما یاری دهد و مشتریان بتوانند به راحتی به شما دسترسی داشته باشند. این مشخصات عبارتند از:
تماس با یک کلیک: مشتریان به آسانی با یک کلیک بر روی داده ها تماس، با شما رابطه برقرار نمایند.
نقشه و نشانی: مشتریان با به کارگیری از GPS تلفن همراه شان و نقشه به راحتی می‌توانند به نشانی و محل کسب فعالیت شما دسترسی داشته باشند. ( به مکان وارد کردن نشانی به طور دستی)
اشتراک گذاری در شبکه‌های‌اجتماعی: این قابلیت و امکان یوزرها را کارکشته می سازد که به راحتی محتوا را با دوستانشان در شبکه های مردمی به اشتراک بگذارند.
دکان موبایلی: مغازه موبایلی به سادگی میتواند خرید کردن سهل و آسان را میسر سازد. براین اساس مغازه موبایلی شما علاوه بر معرفی تجارت شما یک ابزار فوق العاده برای خرید و پرداخت نیز خواهد بود.
بازاریابی موبایلی: نرم افزار و اینترنت تلفن همراه ها پتانسیل بالایی برای جلب وفاداری مشتریان دارا‌هستند. بخصوص در نرم افزار های گوشی شما میتوانید با ارسال اطلاعیه ( نوتیفیکیشن) مشتریان خویش را از جدیدترین خبر ها و رویدادهای پیش رو آگاه سازید و از طرفی می‌توانید مطمئن باشید که بین انبوهی از پیامک ها و نشانی اینترنتی های تبلیغاتی پیام و نوتیفیکیشن شما گم نمیشود.

  • ۰۰/۰۸/۱۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی