مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

مطمئنا تا کنون شنیده‌اید که دور‌وبری ها طراحی اپلیکیشن می گویند: «آن مورد را گوگل کن» یا این که «آن فولدر را تلگرام کن». کلیه این مورد ها علامت میدهند که گوگل یا این که تلگرام هم کاربردی می‌باشند و هم نامی دارا‌هستند که می‌اقتدار از آن ها به راحتی در مکالمه‌های روزمره بهره برد. همین فرمان محبوبیت و ماندگاری آن‌ها‌را ارتقا میدهد و سبب می گردد اسم این نرم افزار‌ها به گوش تمامی عموم یک جامعه رسد.

پس در گزینش اسم مطلوب برای نرم افزار، این قضیه را مد لحاظ داشته باشید که چه‌طور میتوانید آن را جزئی از مکالمات روزمره اشخاص فرمائید و از این نحوه ماندگاری آن را ارتقاء دهید.

5. اسمی را برای نرم افزار تعیین نمایید که قابل سرچ باشد.
حدود 63 درصد از یوزرها تلفن‌های همدم، نرم افزار آیتم نظرشان را از روش سرچ پیدا می‌نمایند. آنان کلیدواژه‌هایی را سرچ می‌نمایند تا بتوانند نرم افزار موردنیازشان را پیدا نمایند. پس هنگام گزینش اسم برای نرم افزار، کارایی نمائید از آن کلیدواژه‌ها استعمال نمائید تا نرم افزار شما تخت گاز به وسیله موتورهای جست‌وجو یافت خواهد شد، در چنگ مخاطبان مقصود قرار بگیرد و آنها را به یکی مشتری‌های مستمر کسب‌وکارتان تبدیل نماید.

  • ۰۰/۰۹/۰۶
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی