مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


درآمدزایی از اپ نویسی اندروید با فریلنسری و جاری ساختن پروژه
یکی‌از شیوه های تولید درآمد برای نرم‌افزار نویس اندروید، کارکردن به طور پروژه ای برای دیگر افراد میباشد. در‌این طریق پروژه‌ها به طور آزادکاری و یا این که دورکاری جاری ساختن می شوند. معمولا اکثر اشخاصی که به شغل شرکتی عشق ندارند، به‌این طرز از درآمدزایی روی میاورند. این طرز به طور تک نفره و یا این که گروهی اجرا میگردد. در‌حالتی که پروژه گرانقدر باشد و مهارت‌های بیشتری نیاز داشته باشد، چندین نرم‌افزار نویس به دور هم عده میشوند و فعالیت را اجرا می دهند. البته پروژه‌های خرد را یک اپ نویس به تنهایی هم می تواند جاری ساختن دهد. دراین مورد درآمد نرم‌افزار نویس اندروید بوسیله خویش او انتخاب میگردد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

در‌حالتی که که در اپ نویسی اندروید به اندازه کافی یادگرفتن دیدید و یک سری پروژه تستی طراحی کردید، می توانید به دریافت کردن پروژه‌های اپ نویسی آزاد بپردازید. بدین عمل فریلنسری یا این که دورکاری می‌گویند. طرز‌های متعددی برای فریلنسری وجود داراست. از جمله بی آلایش‌ترین روش برای اخذ پروژه‌های فریلنسری، به کارگیری از روابطتان میباشد.

طرز دیگر مراجعه به تارنما‌های فریلنسری و به عبارتی ارائه دهنده سرویس ها فریلنسری میباشد. با این طریق حتی می توانید از روش اخذ و اعمال پروژه‌های فرنگی به دستیابی درآمد دلاری از روش نرم افزار نویسی اندروید بپردازید! در کشور ایران وب سایت‌های فریلنسری متعددی مثل پونیشا، اعمال میدم و… شغل می‌نمایند. شما به آسانی می توانید در‌این وبسایت‌ها نام نویسی کرده و رزومه بسازید. آن‌گاه کافی میباشد برای اعمال پروژه‌های مختلفی که سایر افراد در وب سایت قرار میدهند اعلام شایستگی نمائید.

مزایای شغل فریلنسری
 معیار درآمد نرم افزار نویسی در نقطه نهایی هر ماه تماما بستگی به خویش اپلیکیشن نویس دارااست. چون وی میتوانید در یک ماه با ایفا پروژه‌های زیاد یکسری موازی درآمد اپ نویس اندروید در یک کمپانی را استحصال نماید.
مجال اعمال نرم افزار نویسی دست خویش نرم‌افزار نویس میباشد و قادر است هر هنگامی که خواست استراحت نماید و با اپ نویسی نماید.
اپ نویس می تواند وقتی را به یادگیری و توسعه و گسترش مهارت‌های نرم افزار نویسی خودش تخصیص دهد.
معایب شغل فریلنسری
در شغل فریلنسری مانند فعالیت شرکتی درآمد ثابتی برای نرم‌افزار نویس نیست، پس در شرایطی‌که برنده به یافتن پروژه نشد درآمدی نخواهد داشت.
درین طرز خبری از ضوابط فعالیت و بیمه وجود ندارد و اپ نویس زیر حفاظت هیچ سازمانی وجود ندارد.
رابطه کمتری با برنامه نویس ها دیگر خواهد داشت.
مسائل مالی در میان نرم‌افزار نویس و صاحب کار به عهده خویش نرم افزار نویس میباشد.
وظیفه کشف کردن پروژه برای شغل به عهده اپ نویس میباشد.
درآمدزایی از اپ نویسی اندروید با استخدام تحت عنوان یک اپ نویس اندروید


یکی شیوه های زود راندمان برای درآمدزایی از نرم افزار نویسی اندروید استخدام در کمپانی‌های اپ نویسی میباشد. چه مبتدی و تازه کار باشید و چه کهنه شغل، معمولا کمپانی‌های متعددی می باشند که شما‌را استخدام نمایند و یا این که تحت عنوان کارآموز بپذیرند. پس رزومه خویش را به حد مناسبی برسانید و آن را در یکی تارنما‌های شغل یابی مانند جابینجا، جمهوری اسلامی ایران استخدام و… آپلود نمائید. بعد اطلاع رسانی‌های استخدام اپ نویس اندروید را دنبال فرمائید و رزومه خویش را برای مواقعی که به نظرتان با شرایطتان سازگارتر میباشد، ارسال نمائید.

بیشتر بخوانید :
به چه شکل در کمپانی‌های نرم‌افزار نویسی استخدام شویم؟
همینطور می توانید به کمپانی‌های آیتم عشق و علاقه خویش که در موضوع اپ نویسی نرم افزار اندروید شغل دارا‌هستند رزومه ارسال فرمائید. شروع آپ‌ها هم مدام با آغوش گشوده از شما استقبال خواهند کرد. در آغاز آپ‌ها می توانید به ثروت تجربیاتتان اضافه نمائید و با بی نیاز کردن سوابق کاری خویش، به ندرت حقوق و دستمزد دریافتی خویش را ارتقا دهید
 

  • ۰۲/۰۲/۱۷
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی