مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

آیا طراح رابط کاربری ، گرافیست میباشد؟
این  طراحی اپلیکیشن پرسش متداولی میباشد که مشتریان چشم نگار برخی مطرح می نمایند و در شبکه‌های‌اجتماعی تخصصی هم بدین زمینه پرداخته میشود. الزاما، طراح رابط کاربری ، گرافیست وجود ندارد. به دلیل آن که گرافیست ها، شاخه های تخصصی متعددی برای عمل دارا‌هستند که APP DESIGN در آن موقتا جایگاهی ندارد. لذا، UI DESIGNER‌ ها می بایست طرح های خویش را بعد از اتود زدن و تایید صاحبکار (سرمایه گذار نرم‌افزار)، در چنگ گرافیست ها قرار دهند تا فاز VISIAL DESIGN یا این که پباده سازی بصری مقدمه شد.

آیا طراح رابط کاربری، گرافیست میباشد؟

نکته ای که بایستی در حیث داشته باشیم آن میباشد که UI DESIGNER ها در فاز LOW FEDILITY عمل می نمایند. یعنی آنان، شمای مهم یک اپلیکیشن را پباده سازی می نمایند و با دقت به علم فناوری داده ها و سایبری و شناختی که از UI های دوستداشتنی در نرم افزار های مطرح و خوش دانلود دارا هستند، برنامه ای اتود می زنند که صفر تا صد عمل مشخص و معلوم می‌گردد.

هم اکنون، برای وسعت بخشی و رنگ بندی و روح بخشیدن به عمل UI DESIGNER‌ ها، می بایست از گرافیست های خوش ذوق و سلیقه و ماهر استفاده نمود تا به فضای تک بعدی UI ، احساس و درحال حاضر یک‌سری بعدی رنگارنگ بدهند. در واقع طراح کاربری خوب یعنی برنامه معمولی و اصطلاحا: خوش دست داشته باشیم و گرافیک خوب هم یعنی اپلیکیشن خوش دست خوش گل داشته باشیم! به همین آسانی!

اما گاها در شرکت ها پباده سازی اپلیکیشن ، اشخاصی که UI DESIGNER‌ می‌باشند و کسانی که GRAPHIC DESINGER‌‌ می باشند، یک شخص یا این که گاها یک گروه بوده که با هم فعالیت می نمایند. به استراتژی کمپانی و همینطور سرمایه گذار بستگی داراست که تا چه انداز عمل ماهر مد نظرش باشد.

ولی UI DEVELOPER‌ ها می بایست هم طراح کادر ها باشند و هم کد نویسی را برای FRONT-END انجام دهند ولی الزاما گرافیست های خیر و خوبی نیستند. به همین خیال، APP DESIGNING مشتمل بر یک‌سری فاز در قالب یک فعالیت تیمی میباشد.

 

 

با ابزارها و TOOLKIT‌ها به کار گیری نمایید. قابل انعطاف افزارهایی برای سپس بخشی به اتود ها، درک بصری بهتر آنان در حقیقت و پباده سازی دیجیتالی در حوزه UI ، ابزارهایی برای بسط فعالیت UI DESIGNER ها میباشد. ابزارهایی زیرا: FIGMA, ADOBE XV یا این که AXURE را چشم نگار پیشنهاد می نماید. در صورتیکه شما هم ابزارهای دیگری دارید در قسمت کامنت به اطلاع ما برسانید. گاها این ابزارها مجانی وجود ندارد. از موسسه ها پرداخت مجازی به کارگیری نمائید.
تمدن فعالیت مشارکتی را می بایست UI دیزاینر در خویش رویش دهد تا توان و پتانسیل هایش ارتقاء یابد. در فرهنگ وتمدن فعالیت مشارکتی در گروه های شروع آپی میباشد که شما زبده گردیده و می قدرت انتظار داشت که سال نخستین شما با سال پنجم، تفاوت متعددی داراست. پس، در موسسه ها پیمانکاری و مشورت کردن و پباده سازی، عمل فرمائید. هر یکسری داوطلبانه و مقطعی باشد. کمپانی در عصر ها و تعامل با طراحان ماهر و مدیران شرکت ها آغاز آپی، کلیه بسترهای اقتدار افزایی طراحان رابط کاربری به حساب آورده می شود.
نظرها خویش را در قسمت کامنت با چشم نگار به اشتراک بگذارید.
 

  • ۹۹/۰۷/۱۹
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی