مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 

گزینش گویش نرم‌افزار نویسی نرم‌افزار تلفن همراه در Android

اندروید:

 

طراحی اپلیکیشن عمدتا مبنی بر گویش جاوا میباشد که یکی‌از شایع ترین گویش ها برای همگی بسط دهندگان برنامه تلفن همراه میباشد. این لهجه کارایی عالی را هنگام تایپ کردن و پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه به شما ارائه می‌دهد. در‌صورتی‌که در ادامه پیشرفت در عملکرد می‌باشید، میتوانید نگاهی به Android NDK بیاندازید. این فعالیت به شما اذن ساخت و ساز کدها و افزونه ها در C و ++C که در دور و بر اندروید اجرا می‌گردد، را می‌دهد.

 

در مجموع:

 

جاوا مطلوب ترین لهجه برای بسط اپ های گوشی می‌باشد زیرااپلیکیشن های درج شده با استعمال از جاوا قابل انجام بر روی مجموع پلتفرم های جان دار برای اندروید میباشند. لهجه نرم افزار نویسی جاوا علاوه بر اینکه در پباده سازی برنامه های اندروید کاربرد داراست، در توسعه و گسترش اپ های سرور، اپ های اینترنت، تارنما ها، بازی ها و… نیز کاربرد دارااست. شی ء گرایی بودن، امکان اجرا در همگی پلتفرم ها، پشتیبانی از API های تکمیلی، یادگیری آسوده و خوانا بودن و… بعضا از خصوصیت های کلیدی گویش نرم افزار نویسی جاوا میباشند.

 

گزینش گویش اپلیکیشن نویسی اپلیکیشن تلفن همراه در Windows

توسعه و گسترش برنامه های ویندوزی:

 

مطلقا انعطاف پذیرتر از دیگر اپ ها میباشد

 

از لهجه های متعددی پشتیبانی می نماید. گویش های اپلیکیشن نویسی C#، .Net، VB با XAML نوشته می گردند و پشتوانه توانا برای نرم‌افزار های جاوا اسکریپتی می‌باشند.

 

تعیین گویش نرم افزار نویسی نرم‌افزار گوشی در Cross-Platform

لهجه نرم‌افزار نویسی سی شارپ (#C):

 

یک لهجه تعدادی الگوییاست که علاوه بر شی گرا بودن جز گرا نیز میباشد. این لهجه نرم‌افزار نویسی به وسیله ماکرو سافت تاسیس شده است و برای پباده سازی گونه های نرم‌افزار های سرور، بازی های دسکتاپ و تلفن همراه، اینترنت سرور ها و… استعمال می‌گردد. گسترش دهندگانی که به لهجه سی شارپ اشراف دارا‌هستند می تواندد گونه های نرم‌افزار های اندروید و iOSرا پباده سازی نمایند. از خصوصیت های کلیدی لهجه سی شارپ می شود به آسانی لهجه و سهولت استعمال از آن، امکان گسترش آن، دسترسی به کادر ورک .Net و مطلوب بودن آن برای پباده سازی اپلیکشین های پایین اینترنت اشاره نمود.

  • ۹۹/۰۸/۰۵
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی