مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

آزمایش، نرخ‌گذاری و بازاریابییک نرم‌افزار کاربردی برای طراحی اپلیکیشن  یوزرها یک جنبه اساسی محبوبیت اپلیکیشن میباشد.آزمایش: در حال حاضر نصیب توسعه و گسترش اپ مجموع شده‌است، مدت آن میباشد که آن را در بازار عرضه کنیم. البته پیش از انجام این فعالیت، آن را برای اشکالات یا این که بقیه نگرانی ها تست نمایید. اطمینان نتیجه ها نمائید که بوسیله یک فرد ثالث به وسیله یک بسط دهنده انجام میشود هیچ زمان نمیتواند نقص در اپلیکیشن خویش را معلوم نماید.نرخ‌گذاری: بعداز این مرحله تصمیم بگیرید که برای دانلود نرم‌افزار شما هزینه می‌گردد. و یا این که میتواند یک اپ مجانی، ارائه گردیده بشاد، شما می‌توانید برخی از تبلیغات برای آن اخذ نمایید. به حافظه داشته باشید وسعت آن اساسی میباشد، بدین ترتیب دست کم ارزش را نگه دارید.بازاریابی: مرحله آخری بازاریابی میباشد. ارتقا یک اپ چهت نیل به مخاطبان غرض کلیدی برای رقابت میباشد قهرمان و بازار گشوده میباشد. با این هم اکنون، بیشتراز حد ارتقا، انتظارات مصرف کننده را ارتقاء میدهد و از این رو میتواند موجب عقب نشینی خواهد شد. به این ترتیب کارت های خویش را با احتیاط بازی فرمایید.نام دلخواه خویش را به نرم افزار خویش بدهید، چون اپ بیشتر اسم آن را به حافظه میآورد. اسم می بایست بی آلایش باشد البته به حافظه داشته باشید و به نوعی، آنچه را که راجع‌به اپلیکیشن میباشد را بیابیدفیض گیری – ابزار توسعه و گسترش نرم افزار گوشیتوسعه و گسترش اپلیکیشن گوشی یک شوق و اشتیاق بیشتراز یک فن میباشد. بدین ترتیب از هر تجربه ای لذت ببرید. وقتی که شما کار کشته به غلبه بر بحران هایی که در طی بسط نرم‌افزار بوجود آمده، حس موفقیت حقیقی خواهید کرد.

 

این کشو ناوبری میباشد که اکثر زمان ها در نرم افزار های گوناگون نمایش داده میشود و پباده سازی عالی را به یک ابزار توسعه و گسترش نرم‌افزار تلفن همراه برای آندروید می‌دهد. به صورت شبیه، اصلی میباشد که راهبرد های Apple برای بسط اپلیکیشن های کاربردی موبایل را به مراد پباده سازی طرحی اثرگذار که به وسیله اپل پذیرفته گردیده و در آیتونز در دسترس قرار گیرد، اساسی میباشد. این بسیار آسوده میباشد در ادامه راهبرد ها و به کار گیری از آن ها در نرم‌افزار های Apple خویش را به کیفیت اپل میباشد که پشتیبانی می نماید.۲-آسانی کلید میباشدیوزرها نرم‌افزار های پیچیده ای را که نمی توانند به سادگی قابل فهم و شعور باشند، دوست ندارند و در غایت بازه زمانی متعددی را هدر می‌دهند. رابط کاربری بی آلایش خیس، یوزرها شادتر می باشند. شیت اکران موبایل نسبتا کوچکتر از یک کامپیوتر رومیزی یا این که لپ تاپ میباشد. به این ترتیب مایحتاج میباشد یک رابط کاربری معمولی داشته باشید که داده ها بیشتری را در دست‌کم اطراف ساخت‌و‌ساز نماید. اصلی میباشد که تنها داده ها به اندازه ما یحتاج اکران داده خواهد شد. 

 

  • ۹۹/۰۸/۱۵
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی