مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

انواع اپلیکیشن موبایلی از نطر فنی و کاربردی


یکی کاربرد های معلوم سازی اشکال و دسته بندی های نرم افزار گوشی، وصال به طراحی اپلیکیشن  شعور مشترک برای دست یابی به نرم‌افزار متبوع از جانب توسعه و گسترش دهندگان و یوزرها می‌باشد.

مشخص و معلوم شدن نوع برنامه گوشی به یوزرها یاری می نماید تا بتوانند به نرم افزار تلفن همراه متبوع خویش، بهتر و سریعتر دسترسی داشته باشند و پیش از دانلود و استعمال از آن بدانند که کارکرد این نرم‌افزار گوشی در چه حوزه ای است.

از طرفی برای مسائل فنی و تجاری از سمت بسط دهندگان، در مشاجره نرخ‌گذاری ها و وصال به نقطه مشترک برای بسط، کاربرد های فراوانی دارااست.

در نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا بدین تنوع روءیت کرد یوزرها و از نگاه بسط دهندگان و کارشناسان ایجاد نرم افزار بپردازیم که به دو دسته بندی تقسیم می شود.

۱-اشکال نرم افزار از حیث فنی

۲- اشکال نرم‌افزار از نگاه کاربرد

از نظر یوزرها دو مرجع اصلی برای این دسته بندی وجود دارااست.

سایتهای appstore و playstore برای دو سیستم برهان اندروید و ios مهم ترین و بزرکترین مرجع دسترسی به برنامه های گوشی می‌باشند. نکته ای که وجود داراست این میباشد که برخی از این دسته بندی ها با یکدیگر همپوشانی دارا هستند و به طور قطعی کار نمیکنند.

  • ۹۹/۰۸/۱۹
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی