مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

ایده ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار

. ایده ساخت‌و‌ساز اپ خویش را بفروشید

با  طراحی اپلیکیشن گذراندن فرآیند طرح‌ها یا این که یک مثال اول قابل‌کلیک و داشتن تجربه غیرمقیاس‌پذیر برای ارائه چاره بر طبق گفتگو‌های مشتری، درحال حاضر به مرحله اجرا می‌رسیم. این فرآیند را دنبال فرمایید.

 

از مرحله ۳.۱ در ابتدا به فهرست مذاکره‌شوندگان مراجعه‌نمایید تا گرد هم آیی دیگری را درخواست کرده و پیشرفت خویش را با آنها به‌اشتراک بگذارید. در حین گردهمایی، ۳ غرض را در حیث داشته باشید.

 

با آمادگی با بودجه‌هایی مانند طرح‌ها و مثال اول، اثبات می کنید که درباره‌ی رسالت خویش برای امداد به مجموعه برای حل ایراد شناسایی‌گردیده دور از شوخی می‌باشید. این فعالیت منجر تولید اعتماد در میان شما و گفتگو‌کنندگان می گردد.

با به‌اشتراک‌گذاشتن اکران ملموس و بصری ایده ساخت و ساز نرم‌افزار، می توانید بازخوردها را با اطمینان بیشتری عده‌آوری نمائید، چون عموم اینک می توانند آنچه را که آیتم گفت و گو قرار داده‌اند، مشاهده کرده و آزمون نمایند.

با معرفی کالا و یادگیری کارهایی که می بایست پیش از ایجاد آن صورت پذیرد، وقت آن رسیده که چاره قابل‌فروش خویش را مطرح نمایید. احتمالا درصد پاره ای از مذاکره‌شوندگان شما قبول خواهند کرد که به‌این راه و روش پایبند باشند، ولی درصورتی که مشکلی که میخواهید حل کنی، به‌اندازه کافی وسیع بوده و نیاز به چاره فوری داشته باشد، یک سری نفر می بایست دارای تعهد شوند. در انتها روز، بهتر میباشد به‌مکان شرط‌‌بندی برای داشتن چاره، روی حل اشتباهات پهناور تمرکز فرمایید.

با اعتنا به تامین دارایی، به عبارتی‌طور که از ۳ نمونه به‌اشتراک‌نهاده‌گردیده در صدر مشاهده کردید، این بازه زمانی عالی برای توده‌آوری سرمایه مرحله کشت ایده میباشد. در واقع، عده‌آوری پول برای یک ایده، نسبت به یک کالا عرضه‌گردیده آسوده‌خیس به حیث میرسد. هنگامی فرآورده شما زنده میباشد، سرمایه‌گذاران به معیارهای کلیدی مانند هزینه به‌دست‌آوردن مشتری، قیمت ارتفاع قدمت مشتری و نرخ ریزش نگاه می‌نمایند. این معیارها، شالوده تصمیم سرمایه‌گذاران خواهد بود.

 

با این وجود، در حالتی که با پیروی از روند فوق این عمل را انجام دهید، موردی را تولید خواهید کرد که پتانسیل ایده نرم افزار را حتی پیش از عرضه آن برنامه نشان می دهد. دراین مورد، معیارهای سرمایه‌گذاران تغییر‌و تحول می‌نماید. آنان بیشتر بر بضاعت شما به‌دنبال مسیر با به عبارتی تعهدی که در او‌لین فرایند نشان داده‌اید، تمرکز خواهند کرد. براین اساس، فروش بینش بسیار سهل‌خیس می شود.

 

دقت نمائید که عده‌آوری پول، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت میباشد. این عمل با ساخت و ساز رابطه با سرمایه‌گذاران بالقوه، حتی پیش از انجام اولی فرایند اجرای ایده نرم‌افزار استارت می گردد. بدین ترتیب که تا این بازه، شما گروهی از سرمایه‌گذاران را دارید که با پیشرفت شما آشنا می‌باشند و احتمال بیشتری وجود دارااست که بخواهند وفادار شوند.

 

۳.۳. یک هیئت مشورت مشتری بسازید

ورژن قابل‌فروش ایده ساخت و ساز اپ شما، فقط یک مرحله میباشد. این مرحله دوام نخواهد داشت، چون مقصود، ایجاد یک سبک کسب‌وکار مقیاس‌پذیر از روش یک اپ اینترنت یا این که گوشی یا این که طاقت فرسا‌افزار میباشد.

 

اعتنا داشته باشید که در کل روند پیشنهادی در‌این راهنما تا اینجا، چه‌طور ما در هر مرحله سعی بر جذب مشتری داریم.

 

از‌آنجا‌که به مشتریان با یک مراحل غیرمقیاس‌پذیر، سرویس ارائه می‌دهید، می بایست روی ورژن بتای ایده ساخت‌و‌ساز نرم افزار خودکار فرمائید. یکی‌از شایسته ترین منش‌ها برای ساخت‌و‌ساز محصولاتی که مشتری را جذب می‌نمایند، درگیرشدن قانونی گروهی از مشتریان به‌وسیله یک هیئت مشورت کردن مشتری میباشد.

 

یک هیئت مشورت کردن مشتری دربرگیرنده ۵ تا ۱۰ نفر از مشتریان شما از مرحله گذشته میباشد که از عمل شما هیجان‌زده می‌باشند و مایل‌اند یک یا این که دو توشه در ماه، ۱۵ یا این که ۳۰ دقیقه از وقت خویش را صرف چک پیشرفت و خصوصیت‌های تست‌گردیده نمایند و بازخوردها را ارائه دهند.

 

این تیم حتی برای سبک‌های کسب‌وکاری اهمیت بیشتری دارا هستند که از روش آنها، عرضه یک مراحل قابل‌فروش، برد‌آمیز وجود ندارد. به‌تیتر نمونه، در صورتی‌که جمله بها ایده تولید برنامه شما، یک اختراع فناورانه میباشد که نیاز به بسط مال توسعه یافته داراست، یک هیئت مشورت کردن مشتری بایستی در هرجا از چرخه تحول بسط کمپانی داشته باشد. در قبال آن، می توانید اشکال مزایا مثلا تخفیف‌ها یا این که هرگونه جایزه را در دست آن ها قرار دهید.

 

یک هیئت مشورت کردن مشتری برای ایده تولید برنامه خویش بسازید

۴. خصوصیت‌های مهم ایده نرم‌افزار خویش را بسازید

فعال سازی آغاز‌آپ نو، عمل بی آلایش‌ای وجود ندارد. به‌تیتر نمونه، زمانی نوبت توسعه و گسترش ایده ساخت‌و‌ساز اپ میگردد، به حیث می رسد که مجموع خصوصیت‌های ذکرشده از گفت‌و‌گو‌ها گرفته تا عصر تحویل راه حل قابل‌فروش ضروری میباشند. این عمل بنیان‌گذار میباشد تا خصوصیت‌های آیتم نیازی را پیدا نماید و بسازد که به یوزرها قابلیت و امکان میدهند اختلال شناسایی‌گردیده را با یک راه حل برتر حل نمایند.

 

یکی استراتژی‌هایی که قادر است علاوه بر گفتمان‌ها و دیده‌انداز از پروسه دیگر، به شما در شناسایی خصوصیت‌های اساسی یاری دهد، ساخت و ساز آن چیزی میباشد که یوزرها به‌تیتر یک خصوصیت‌(های) عالی در لحاظ می گیرند. این خصوصیت برای حل زمینه به‌طور مخصوص، بایستی اساسی و مهم باشد. به عبارت دیگر، یک خصوصیت فوق‌العاده نمی‌تواند راهی نو برای جنبش دربین نصیب‌های نرم افزار باشد، بایستی مستقیما خلل را برطرف نماید.

 

نکته قابل‌اعتنا این میباشد که در حالتی که پاراگراف بها معرفی‌گردیده، چه از روش اختراع در فناوری و چه از روش یک روند منحصر باشد، به استفاده کننده یاری نمی‌نماید تا اختلال را بهتر از رقبا حل نماید، خوب میباشد که خصوصیت‌هایی داشته باشیم که تغییر و تحول بزرگی تولید نکنند. براین اساس، عاقلانه‌خیس میباشد که تنها با هسته مهم ایده ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار آغاز نمائید. این هسته می بایست برای مشتریان جالب باشد.

 

در شرایطی که میخواهید ایده شما متعدد باشد، مورد نیاز وجود ندارد چرخ را مجدد ابداع فرمائید، از ضابطه ۲۰/۸۰ به کارگیری نمایید. در خصوص شناسایی یک مزیت رقابتی، ۸۰ درصد درین ضابطه بیان کنده چیزی میباشد که هر شخص دیگری در بازار ارائه می دهد. آن ها خصوصیت‌های مهم یا این که قابلیت و امکان‌های اصلی می باشند که هر کاربری توقع دارد.

 

قسمت ۲۰ درصد، آن چیزی میباشد که شمارا گوناگون می‌نماید. این قسمت مدام نباید یک ابداع فنارانه باشد، شما می توانید با دقت روی یک قسمت زیر چک، ارائه بها‌های بهتر، توکل کمتر به فناوری و تمرکز بیشتر روی تعامل آدم و … متعدد باشید.

 

بعضا از سبک‌های کسب‌وکار که می توانید برای یک قسمت خاص تنظیم نمایید دربرگیرنده تقاضا، بازار، فهرست‌کردن، اپلیکیشن به‌تیتر یک خدمت و خرید گروهی مانند گروپون میباشد. به‌تیتر نمونه، میتوانید شایسته ترین نرم افزار برای توصیه پیتزا باشید یا این که میتوانید یک اپ مانند گروپون ساخت‌و‌ساز نمایید که یک مجموعه انتخابی را با نیازهای شبیه، مقصود قرار میدهد.

 

نکته قابل‌دقت این میباشد که فناوری‌ بیشتر مدام پاسخ صحیح وجود ندارد. امروزه بنیان‌گذاران میتوانند با سرگرم‌کردن یک جنبه انسانی در پروسه تحویل چاره، ضمن استعمال از فناوری به‌تیتر تسهیل‌کننده از روش اتوماسیون، آغاز‌آپ‌های موفقی ساخت‌و‌ساز نمایند.

 

در انتها بایستی یادتان باشد که بیشتر یوزرها لزوما ایده برنده‌تری به شما نمی‌دهند. به‌تیتر نمونه از ProfitWell به کار گیری فرمایید؛ پلتفرمی که برنامه را به‌تیتر یک خدمت آغاز‌آپ با نقاط داده‌های کلیدی در اختیارتان قرار می دهد تا به شما یاری دهد تصمیم‌گیری عاقلانه‌تری داشته باشید که می تواند سبب ساز کاهش ریزش، با صرفه‌سازی ارزش‌گذاری و رویش کسب‌وکار گردد. این آغاز‌آپ ابزارهای پر رنگ اکثری را برای بازار غرض آن ها، بنیان‌گذاران SaaS آماده می‌نماید، البته برای استعمال از مال هزینه‌ای ندارد.

 

با این هم اکنون، زمانی‌ که یوزرها آنان (عمدتا کمپانی‌های پهناور‌خیس) نیاز به امداد برای فهم داده‌های خویش دارا‌هستند، به یک ارزش هوشمندانه اشاره می‌نمایند؛ یک کمپانی تابعه از ProfitWell، برای یک خدمت فردی‌سازی‌گردیده میتواند بیش تر از یکی ۶ رقمی در سال بها داشته باشد. ProfitWell یک شروع‌آپ یک‌سری میلیون دلاری را در‌این سبک کسب‌وکار ساخته میباشد.

 

۵. ایده نرم افزار خویش را تبلیغ فرمایید

عده‌آوری سرمایه و بازاریابی، دو حوزه کسب‌وکار می‌باشند که می توانید حتی در حالتی که هنوز هیچ سرنخی برای ساخت و ساز ایده نرم‌افزار ندارید، از آن ها استارت نمایید. بازاریابی برای آغاز‌آپ‌ها، فقط تبلیغات و کمپین وجود ندارد. اشکال مختلفی از شبکه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی وجود داراست که می توانید در فرایند راه اندازی ایده برنامه در نقاط متعدد به کار گیری نمایید تا به شما در جذب، رشد و مهیا‌سازی خریداران ایده‌آل برای پذیرش فرآورده یاری دهد.

 

ایده ساخت و ساز برنامه خویش را تبلیغ فرمائید

یک خریدار معمولا پیش از تعهد به یک فرآورده، تعدادی مرحله را طی می‌نماید. این فعالیت با تدبیر و بعداز عشق و علاقه‌مند‌شدن انجام می گردد که باعث به تست، خرید و آن گاه ارجاع به آن می گردد. فارغ از مال، فرایند نخستین بازاریابی یک آغاز‌آپ می بایست روی ساخت‌و‌ساز دانایی و عشق و علاقه متمرکز گردد که در هر شکل، اولیه مشتریان پرداخت‌کننده بایستی بعدا از روش آن مبادرت نمایند. استارت کار‌های بازاریابی در اوایل فعالیت، سبب ساز صرفه‌جویی متعددی در وقت می شود، چون مراجعه‌کنندگان که به پرورش قابل‌اعتنا شروع‌آپ یاری می‌نمایند، زودتر به شما مراجعه خواهند کرد.

 

علاوه بر این، استخر مشتری بالقوه ساخته‌گردیده پیش از عرضه جنس میتواند به‌تیتر تست‌کننده بتا یا این که به‌تیتر بخشی از هیئت مشورت مشتری شرکت کردن نماید. دیده‌انداز آنان به شما در ایجاد ایده برنامه یاری می‌نماید. عاقبت، اکثری از این مشتریان بالقوه، دوستان خویش را دعوت می‌نمایند تا ورژن بتای شما‌را آزمون کرده و همین فرمان سبب ارتقاء استخر کسانی می‌گردد که مشتاق دیدن جنس شما می‌باشند.

 

به این ترتیب، بایستی روی چه عمل‌های بازاریابی تمرکز فرمایید؟

قبلی و در حین گسترش اپ: علاوه بر شبکه‌های فهرست‌گردیده در مرحله ۳.۱ که به شما در تولید یک استخر از گفت‌و‌گو‌شوندگان امداد می‌نماید، از شبکه‌های منفعل برای ایجاد مجموعه خویش به کار گیری نمائید. شبکه‌های منفعل که به‌تیتر شبکه‌های بازاریابی ورودی هم شناخته میشوند، نیازمند تولید محتوای ارزشمند برای مخاطبین شما می باشند که آنها را ترغیب می‌نمایند تا در رابطه شما و محصولاتتان داده ها بیشتری کسب کنند.

 

به‌تیتر نمونه، بنیان‌گذاران بافر (Buffer)، ابزار اپ‌ریزی کانال‌های اجتماعی، حدود یکسال را صرف تایپ کردن مقاله ها و پست‌های مهمان کردند که صدها هزار خواننده را به بلاگ آنان جلب کرد. آنان پیش از تولید ایده نرم‌افزار خویش، ساخت محتوا را ابتدا کردند. مخاطبین به آن ها یاری کردند تا محصولی را که از آن هیجان‌زده بودند، عرضه و تبلیغ نمایند.

 

تایپ کردن نوشته‌علمی، یک نوع بازاریابی ورودی میباشد. میزبانی رویدادهای کانال‌ای و آموزشی، ساخت‌و‌ساز پادکست، عرضه ابزارهای بدون‌پول و ساخت و ساز یادگرفتن‌های ویدئویی و زمان‌ها از سایر شبکه‌هایی می‌باشند که می توانید بر پایه ی ایده برنامه، عشق و ارجحیت مشتری از آنان سود بگیرید.

 

در طول و پس از عرضه ایده اپ: بازاریابی ورودی از موثرترین گونه های بازاریابی میباشد. هرچه محتوای بیشتری ساخت‌و‌ساز نمائید، تاثیر آن کارکشته‌خیس میشود. هرچند ممکن میباشد ارتفاع بکشد، ولی در آینده سود مطلوبی خواهد داشت.

 

علاوه بر بازاریابی ورودی، شبکه‌های بازاریابی خروجی می توانند بسته به سبک کسب‌وکار، برای تقویت کسب‌وکار ضروری باشند. برخلاف بازاریابی ورودی، شبکه‌های خروجی نیازمند نشان‌دادن متاع به مشتری از روش کانال‌های مبلغی می باشند. این فرمان قادر است دربرگیرنده ارتباط ها همگانی، تبلیغات وسیع، کانال‌های اجتماعی و اطلاع رسانی‌های موتورهای کاوش باشد.

  • ۹۹/۰۸/۲۴
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی