مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

لهجه های اپ نویسی تلفن همراه برای دو سیستم ادله اندروید و IOS:

سی شارپ(C#):

c#-نرم افزار نویسی گوشی

 

سی شارپ! این گویش اپلیکیشن نویسی برای طراحی اپلیکیشن  یک لهجه یک‌سری الگویی می‌باشد که علاوه بر شی گرا بودن جز گرا نیز میباشد که به وسیله مایکرو سافت ساخته شده است و دارنده هدف ها همگانی میباشد. به همین خیال خواهیم توانست این لهجه را مشابه آچار فرانسه بدانیم زیرا این لهجه در هر مورد ای که بخواهید وارد گردید کاربرد داراست، از طراحی وب گرفته تا اپ های موبایلی و ... .

مراد از هدف ها همگانی داشتن چه می باشد؟

 

یعنی این که محدوده بزرگ ای از اپ های متعدد را می اقتدار با به کار گیری از C# تولید نمود. حتی با آن گونه های مختلفی از اپلیکیشن ها مثلا اپ های سرور، بازی هایی برای دسکتاپ و تلفن همراه، خدمت های اینترنت و … را تولید نمایید.

در حالتی‌که شما می‌خواهید یک برنامه بازی ساخت‌و‌ساز فرمائید:

 

توصیه ما تعیین سی شارپ میباشد به دلیل آن که این گویش بوسیله Unity3D پشتیبانی می‌شود. سی شارپ یک ورژن معمولی خیس و شی گرا از C و ++C میباشد و دارنده اقتدار ++C و سهل بودن ویژوال بیسیک میباشد. همینطور تحت عنوان یک ورژن معمولی از جاوا نیز مذکور می‌شود و همچون جاوا، امکان بازیافت یاد (آشغال‌روبی ) را دارااست. این یعنی نیازی به نگرانی در مواقعی مانند کمبود خاطر و ول کردن حافظه موقت نیست. در عین اکنون سی شارپ جدیدتر از جاوا میباشد.

ابزار ایجاد برای برنامه های موبایلی در سی شارپ چه اسم داراست؟

 

Xamarin ابرازیست برای افرادی که در مورد سی شارپ کار می نمایند تا بتوانند نرم‌افزار های خویش را برای اندروید و iOS ساخت کنند.

برای آنکه متوجه گردید که ساخت و ساز یک اپ گوشی با استعمال از C# تا چه حد می‌تواند فعالیت دیدنی و معمولی ای باشد کافیست که به نوشته‌ی علمی زامارین چه است ؟ ما محرمانه بزنید و با خصوصیات و اسرار این گویش آشنا گردید.

 

همینطور با Xamarin میتوان اپلیکیشنی که ایجاد آن با به کار گیری از سایر گویش های اپ نویسی بیش تر از یک هفته دوران میبرد را در دوران یک روز تشکیل داد. به همین خیال و خاطر ما یه سفارش عالی برای شما دوستان داریم و آن یادگرفتن سی شارپ مقدماتی تا میانگین این لهجه میباشد. پس مفاهیم نخستین این لهجه را به خیر و خوبی برای آغاز ماهر شدن و داشتن شغلی در آینده برای درآمدتان با این عصر بیاموزید.

پی اچ پی(php):

php-اپلیکیشن نویسی تلفن همراه

 

کلمه PHP برگرفته از عبارت Hypertext Preprocessor میباشد و یک گویش نرم افزار نویسی سمت سرور به طور کدباز میباشد. این لهجه به وسیله Zend Technologies در سال 1995 تولید شد و در بالا برای ساخت سایت گزینه به کارگیری قرار می گرفت و مقصود از ساخت آن نیز طراحی وب ها با استعمال از آن بود. البته امروزه کاربردهای این لهجه ارتقاء یافته میباشد که به عنوان مثال آن ها می شود به پباده سازی نرم افزار های اندروید اشاره کرد.

 

این لهجه علاوه بر اسکریپت نویسی سمت سرور برای اسکریپت نویسی در خط امر نیز به کار گیری می‌گردد. با وجود آنکه PHP در اولِ ظهور یک لهجه اپلیکیشن نویسی کاربردی برای ساخت سایت های دینامیک بود ولی امروزه این گویش به حدی پیشرفت داشته میباشد که می اقتدار از آن برای ساخت‌و‌ساز اپ های اندروید و برنامه های ios نیز بهره برد. با به کار گیری از PHAP توسعه و گسترش دهندگان میتوانند به آسانی اپ های اندروید، برنامه های iOS و نرم‌افزار های ویندوز پباده سازی کنند.

 

 

 

سی پلاس پلاس(C++):

c++-اپلیکیشن نویسی گوشی

 

شاید تعجب نمائید مگر میگردد با این گویش هم برنامه های موبایلی ایجاد ؟ می بایست بیان کنم آری می‌شود زیرا از قدیم اعلام کردن دود از کنده بلند میشه.

 

سی پلاس پلاس یک لهجه اپلیکیشن نویسی شی گرا میباشد که تک بعدی نبوده و برای کاربرد های متنوعی می‌تواند آیتم به کارگیری قرار می گیرد. گویش اپ نویسی سی پلاس پلاس سینتکس های خویش را از لهجه سی به ارث برده میباشد و می قدرت اعلام‌کرد که از لهجه سی منشا گرفته میباشد. در حالتی‌که شما لهجه سی را آموخته باشید یادگیری سی پلاس پلاس عمل مشکلی نخواهد بود. این دو لهجه تا حد بسیار متعددی شبیه یکدیگر می باشند البته می اقتدار اظهار‌کرد که سی پلاس پلاس اندکی پیچیده خیس و همینطور کامل تر از گویش سی هست.

در صورتی بخواهیم از نظر پباده سازی نرم افزار های گوشی به سی پلاس پلاس نگاه کنیم:

 

بایستی بیان‌کنم که‌این لهجه اپلیکیشن نویسی کوشش فوق العاده ای در پباده سازی برنامه ها داراست. چون گویش سی پلاس پلاس به جهت داشتن اطراف بسیار کارکشته و قابلیت و امکان دیباگینگ یکدست، کار کشته به ساخت و ساز نرم افزار های تلفن همراه است. از سی پلاس پلاس می قدرت برای ساخت و ساز نرم‌افزار های اندروید، ویندوز و iOS بهره مند شد. یادگیری لهجه نرم افزار نویسی سی پلاس پلاس به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که بتوانید علاوه بر برنامه های تلفن همراه، بازی های گوناگون رایانه ای و ابزارهای تجاری و قابل انعطاف افزارهای بازرگانی نیز ساخت نمائید.

روبی(Ruby):

ruby-نرم‌افزار نویسی تلفن همراه

 

روبی یک گویش نرم افزار نویسی پویا، شی گرا و انعطاف پذیر میباشد که بوسیله یک نرم‌افزار نویس ژاپنی به اسم یوکیهیرو ماتسوموتو در سال 1990 ابداع گردیده و خصوصیت های متعدد لهجه های پرل، آیفل، لیسپ و اسمال تاک الهام قسمت یوکیهیرو ماتسوموتو در ساخت‌و‌ساز روبی بودند که از الگوهای چندگانه پشتیبانی میکند. شما سوای به کارگیری از قاب ورک هایی مثل RubyMotion و Rhodes قدرتمند به ساخت‌و‌ساز هیچ اپلیکیشنی با به کارگیری از روبی نخواهید بود. با استعمال از هر مورد از کادر ورک های ذکر شده شما قوی خواهید بود نرم‌افزار هایی را برای اندروید، iOS، ویندوز ساخت کنید. در‌حالتی که فقط یک لهجه وجود داشته باشد که بتوان اعلام‌کرد سهل وآسان ترین لهجه نرم‌افزار نویسی جان دار در عالم میباشد، آن گویش بدون‌شک روبی خواهد بود. شما میتوانید با به کار گیری از روبی در 10 دقیقه یک نرم افزار ساخت‌و‌ساز نمائید. این لهجه ، هم در یادگیری و هم در به کار گیری بسیار معمولی است.


 

  • ۹۹/۰۸/۲۶
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی