مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

زبان های برنامه نویسی موبایل


گویش اپ نویسی مطلوب برای سیستم دلیل های گوشی
نرم‌افزار نویسی تلفن همراه امروزه یکی‌از پرکاربردترین حوزه های مربوط به  طراحی اپلیکیشن علم ها کامپیوتر و اپ نویسی گردیده ولی برای اشخاص مبتدی و تازه کار اولی سوالی که پیش میاید این میباشد که کدامیک از گویش های اپلیکیشن نویسی گوشی مزیت های بیشتری دارااست؟ در جواب بدین پرسش دیگری پیش میاید اینکه غرض شما از اپ نویسی گوشی استعمال در چه پلت فُرمی میباشد؟ آیا می‌خواهید بر روی سیستم برهان اندروید قادر باشد و یا این که می‌خواهید بر روی iOS به خیر و خوبی عمل نماید و یااینکه نیاز دارید طرحی نوشته گردد که بر روی هر دو سیستم استدلال فعالیت نماید؟ جواب به هریک از این سوال ها ما‌را به سمت یک نوع از لهجه های نرم افزار نویسی هدایت میکند.

به‌دنبال ی این نوشته‌علمی به نظارت لهجه های اصلی اپلیکیشن نویسی تلفن همراه به یار موردها استعمال ی آن ها خوا‌هیم پرداخت.

HTML5 و CSS3
HTML5 به نوعی جهش یافته و بی نقص گردیده ی لهجه HTML میباشد. شما به آسانی و در پهنا یکسری ماه میتوانید با داشتن داده ها نسبی از گویش HTML5 و قالب بندی CSS3 مبادرت به تایپ کردن طرحی فرمایید که به آسانی بر روی مجموع دستگاه ها و در هر سایزی قابل دسترسی باشد. برای این مراد و برای اینکه بتوانید اپلیکیشن بی نقص تری داشته باشید نیاز میباشد تا حدودی به لهجه نرم افزار نویسی PHP و JavaScript مسلط باشید. ولی گشوده هم تاکید می کنم این نوع نرم افزار نویسی در حالتی میباشد که اپلیکیشن شما زیر اینترنت باشد و با گشوده شدن کاغذ ی مرورگر به آن دسترسی داشته باشید.


JAVA
قبل از اینکه به معرفی این گویش بپردازم بایستی اشاره کنم که فی مابین لهجه جاوا و جاوااسکریپت تفاوت عمده ای میباشد و صرفا شباهت اساسی این دو گویش در نام آنهاست. جاوا اسکریپت یک گویش اسکریپت نویسی میباشد. ولی جاوا یک لهجه اپ نویسی میباشد. اگرچه جاوااسکریپت در اینترنت به کار گیری های متفاوت و مهمی دارااست ولی در اپلیکیشن نویسی گوشی آنچنان کاربرد ندارد اما جاوا یک لهجه بسیار قدرتمند برای اپلیکیشن نویسی تلفن همراه میباشد و در صورتی‌که کسی بخواهد بطور تخصصی بر روی سیستم استدلال اندروید عمل نماید شایسته ترین زبانی که می قدرت توصیه کرد گویش جاوا میباشد.


Swift
پایانی API اپل coca و coca touch اسم داراست. کمپانی اپل لهجه اپلیکیشن نویسی swift را تحت عنوان شایسته ترین و مطلوب ترین گویش برای اپ نویسی سیستم های iOS معرفی کرده و دسترسی به API های این موسسه از روش این اپلیکیشن قابلیت پذیر میباشد. قابل ذکر میباشد که Swift تا آخر سال به یک اپلیکیشن open source تبدیل می شود و در فیض یوزرها بیشتری برای اپلیکیشن نویسی به سمت این لهجه میایند.


C++
در‌حالتی که می خواهید به سمت اپلیکیشن نویسی برای سیستم استدلال های ذیل ویندوز بروید بهتر میباشد که به گویش های C++ /C# مسلط باشید. ولی قابل ذکر میباشد که درحال حاضر نرم‌افزار های پایین ویندوز دوستداران چندانی روی تلفن های هوشمند ندارد البته با معرفی ویندوز تلفن همراه ۱۰ احتمالا یوزرها این سیستم استدلال بیشتر می‌گردد و در سود نیاز به اپ نویسی بر روی این سیستم دلیل نیز بیشتر شم گردد.
 

  • ۹۹/۰۸/۲۷
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی