مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

تعدادی ابزار ایجاد برنامه فارغ از کدنویسی

AppyPie

شعار این وبسایت این میباشد که «مثل آب میل کردن برنامه بسازید.» شاید طراحی اپلیکیشن تصور کنید این پاراگراف نا مربوط باشد البته چندان هم خطا وجود ندارد. حقیقتاً میتوانید با تعدادی کلیک و سوای نیاز به کدنویسی نرم افزار دلخواه خویش را درین سایت پباده سازی فرمایید. عمل خویش را درین سایت با گزینش دسته بندی کلی نرم افزار آغاز میکنید و آن گاه یک لایه کلی برای آن تعیین میکنید. بعد از آن با کلیک کردن روی شرایط دمو اپلیکیشن خویش روی یک ورقه نمایشگر شبیه تلفن همراه روی تارنما میتوانید متن درون اپ را تروتمیز فرمایید، صفحاتی را به اپلیکیشن اضافه فرمائید، رنگ بندی نمائید، تصاویر و رسانه را به اپلیکیشن خویش اضافه نمایید، لینک و پیوند قرار دهید و بخش اعظمی از شغل های دیگر. درین ابزار شما تماماً روی ساختار نرم‌افزار خویش احاطه دارید و تارنما تماماً ریسپانیسیو میباشد. ریسپانسیو بودن به‌این مضمون‌ میباشد که تارنما در هر ورقه نمایشگری به نیکی اکران داده گردیده و هیچ مشکلی در عمل کردن با آن نخواهد بود.

 

تعرفه این وبسایت بصورت بدون پول هم وجود داراست که تبلیغات AppyPie در اپ شما اکران داده شود. پلن های مبلغی این اپلیکیشن که ۱۵، ۳۰ و ۵۰ دلار بصورت ماهانه میباشند نیز تجهیزات فراوانی را در چنگ شما قرار می دهند. از جملهً در پلن ۱۵ دلار فقط می توانید برای اندروید برنامه صحیح نمایید ولی در پلن ۵۰ دلاری همه پلتفرم‌ها حتی اپل و مایکروسافت نیز پشتیبانی می گردند. این وبسایت برای ایجاد اپ سوای کدنویسی عالی میباشد.

 

AppMkr

رابط کاربری این ابزار ایجاد برنامه سوای کدنویسی پاره ای ضعیف‌خیس از AppyPie میباشد البته گشوده هم کارکردن با آن خیلی شل خواهد بود. برای تصحیح کردن برنامه های آیکن (دکمه) محور عالی میباشد. در‌این ابزار هم شما یک شیت مثال برگه گوشی دارید که میتوانید آیکن ها را روی آن انداخته و اپ خویش را صحیح نمائید. نرم‌افزار هایی که با این ابزار صحیح میگردند برای قراردادن محتوا در خویش اپلیکیشن چندان مطلوب نیستند و بیشتر عمل لینک و پیوند دهی به محتوای وبسایت یا این که مکان دیگر را خوب انجام می دهند. در حالتی‌که خودتان یک سایت خبری یا این که سایت عادی داشته باشید با این ابزار ایجاد نرم‌افزار می توانید خیلی ریلکس آن را وارد تلفن همراه‌ها فرمائید. همینطور میتوانید ظواهر آیکن ها را تغییر‌و تحول داده و تصویر دورنما را تهیه نمائید.

 

تغییرات در ساختار اپ برخلاف ابزار AppyPie چندان ریلکس و همگی جانبه وجود ندارد. با استعمال از پلن بدون‌پول این ابزار میتوانید وبسایت اپلیکیشنی خویش را فارغ از تبلیغات داشته باشید. با پرداخت دو دلار در ماه میتوانید یک اپ مختص اندروید با مارک Appmkr بسازید. با پرداخت ۳۹ دلار درماه میتوانید تا سقف ۱۰ اپ اندروید فارغ از مارک ابزار بسازید و همینطور می توانید هرجایی که خواستید اپ خویش را منتشر فرمائید زیرا کد سورس آن را اخذ خواهید کرد. با پرداخت ۹۹ دلار بصورت هر ساله می توانید نرم‌افزار اندرویدی خویش را در گوگل پلی و نرم افزار iOS خویش را در iTunes فارغ از هیچ برندی از طرف ابزار تولید اپلیکیشن گوشی منتشر نمائید.

 

AppInstitute

این ابزار ایجاد برنامه فارغ از کدنویسی هم بشدت کاربرپسند میباشد. یکی‌از فاکتورهایی که آن را با بقیه ابزار متعدد می‌نماید این میباشد که در اولِ اصلاح کردن برنامه از شما می خواهد تا قالب کلی برنامه را با دقت به غرض خویش از ساخت‌و‌ساز آن مانند «فروش محصول ها»، «جذب کاربر» و… گزینش فرمایید.

 

پس از اینکه قالب موردنظر خویش را گزینش کردید می توانید دسته بندی کلی اپلیکیشن خویش را تعیین فرمائید. یکی‌از دیگر از تجهیزات عالی این پلتفرم این میباشد که با وارد کردن شماره تلفن همراه خویش میتوانید پیوند قابل انعطاف افزاری که صحیح کرده‌اید را اخذ فرمایید. اینگونه میتوانید خیلی سریع اپلیکیشن خویش را نظارت و آزمون نمائید.

 

 

 

در آزمایش‌هایی که انجام شد این ابزار یه خرده نماید بود البته گشوده هم لایوچت و فیلم‌های آموزشی که در آن قرار داشت فعالیت کردن با آن را آسوده کرده بود.

 

 

 

این خدمت یک کدام از گرانترین خدمت‌های حاضر میباشد که پلن های ماهانه‌ی آن در میان ۴۰ تا ۱۱۵ دلار میباشد. برای اینکه بتوانید یک اپلیکیشن مطلوب اندروید درین وبسایت پباده سازی فرمائید می بایست ۷۰ دلار بصورت ماهانه پرداخت نمائید. در صورتی‌که بخواهید اپلیکیشن iOS داشته باشید هم بایستی هزینه‌ی ماهانه ۱۱۵ دلار را تقبل نمایید.

 

و البته برنامه ساز…

 

نرم‌افزار ساز هم یک کدام از ابزارهایی میباشد که می توانید در آن خودتان ساخت‌و‌ساز نرم افزار سوای کدنویسی را برای اشکال پلتفرم‌ها انجام دهید. برتری‌هایی که با استعمال از ابزار نرم افزار ساز بدست میاورید عبارت‌اند از:

 

صرفه جویی در هزینه

رابط کاربری بی آلایش و توانمند

پشتیبانی از لهجه فارسی

پشتیبانی مجموعه فنی

مطالب آموزشی در وبسایت

 

  • ۹۹/۰۹/۲۰
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی