مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید
۱ –  Telegram


۱ – Telegram
تلگــرام یک طراحی اپلیکیشن  مسنجر کارکشته، بدون پول و بسیار عالی از شرکت Digital Fortress برای سیستم برهان اندروید میباشد که با دقت برروی دو فاکتور اصلی سرعت و امنیت بسیار بالا پباده سازی شد‌ه‌است و به یوزرها این قابلیت را می‌دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، پوشه ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! آری این مسنجر بسیار مشابه به نرم‌افزار پر اسم و رسم واتس آپ می‌باشد با این تفاوت که خصوصیت هایی که تلگرام در چنگ یوزرها قرار میدهد نسبت به واتس آپ بیشتر میباشد و آن را به کلیه ی کاربرانی که درپی یک مسنجر بدون‌پول و نادر نظیر می‌باشند سفارش میدهیم! در اپلیکیشن Telegram شما این قابلیت و امکان را در دست دارید که به طور نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خویش بپردازید، اتاق های چتی تا بی غایت نفر را ساخت‌و‌ساز نمایید و به طور گروهی به چت کردن بپردازید، فولدر های متعدد خویش مثلا کلیپ تا ۱+ گیگابایت را ارسال فرمایید و از بابت مدام داشتن پیام هایتان خیالتان شل باشد چرا‌که همگی ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

۲ – MX Player
یکی شایسته ترین و قدرتمندترین قابل انعطاف افزارهای کلیپ پلیر برای موبایل های با سیستم ادله اندروید میباشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون خویش دیگر نیازی به هیچ ویدیو پلیری نخواهید داشت چرا‌که کل انتظاراتی را که از یک پلیر بی نقص دارید در MX Player گنجانده شده‌است. این ویدیو پلیر میتواند همه فیلم های شما با هر فرمتی که باشد را کیفیت بالا فول اچ دی پخش نماید و در شکل داشتن زیرنویس آنان‌را با وضوح بالا اکران دهد. یکی عارضه ها محبوبیت این کلیپ پلیر دور و بر کاربری یوزر فرندلی و زیبای آن میباشد که هر کاربری را جذب خویش خواهد کرد! ویدئوپلیرهای مختلفی برای اندروید عرضه شده‌است که حدودا همگی ان ها در تارنما معرفی گردیده و درین در میان ام اکس پلیر توانسته لحاظ یوزرها سراسر دنیا را به سمت خودش جلب نماید و یوزرها بیشتر شیدا کیفیت بالای ساخت و ساز این ویدئوپلیر گردیده اند به دلیل آن که ویدئوها را با بالاترین کیفیت ممکن اکران می‌دهد! در صورتیکه به دنیال بدون نقص ترین، بی آلایش ترین و در عین اکنون ماهر ترین ویدئوپلیر اندرویدی میباشید زیر هیچ قوانینی MX Player Pro را از دست ندهید!

۳ – SwiftKey Keyboard
یکی‌از شایسته ترین، دوست داستنی ترین و زیباترین کیبوردهای جان دار در مارکت گوگل پلی برای تبلت ها و تلفن همراه های اندروید هست که به طور بدون‌پول عرضه گردیده تاکنون حدود ۵۰۰ میلیون توشه به وسیله یوزرها اندرویدی سراسر دنیا فقط از گوگل پلی اخذ شده‌است و نسبت به کیبوردهای بدون پول و مبلغی دیگر در مقام ی نخستین جای دارد! این صفحه کلید با پشتیبانی خویش از کلیه ی لهجه های عالم به عنوان مثال لهجه شیرین فارسی و تجهیزات بی سابقه خویش توانسته میباشد یوزرها متعددی را به سمت خویش بکشاند! در شرایطی‌که دوست دارید سرعت تایپ خویش را بالا ببرید و تجربه ی یک تایپ سریع را داشته باشید صفحه کلید SwiftKey Keyboar مطلقا شایسته ترین مورد خواهد بود چرا‌که اندازه دکمه ها، مسافت از یکدیگر، سایز نوشته ها و … به طور کاملً به طور استاندارد پباده سازی شده‌است و خویش با سایز کاغذ اکران شما تهیه و تنظیم می‌گردد و سرعت تایپ شما‌را تا حد قابل چشمگیری ارتقاء می‌دهد.

۴ – Perfect365: One-Tap Makeover
یک اپلیکیشن عالی و پرطرفدار با بیش تر از پنجاه میلیون اخذ از گوگل پلی در قضیه روتوش و ترمیم عکس ها منحصربه‌فرد سیستم برهان اندروید است که بوسیله مجموعه اپلیکیشن نویسی ArcSoft توسعه و گسترش و پباده سازی شده است و با استعمال از آن حاذق خواهید بود در محیطی بی آلایش و کلاسیک در سریع ترین بازه زمانی ممکن و به طور ماهر لک های جانور در صورت را حذف فرمایید و با ابزارهایی کاربردی که در دست دارید صرفا با تعدادی لمس بی آلایش صورت ی خودتان را زیباتر سازید! درصورتی که در پی طرحی می باشید که با آن بتوانید عکس های خودتان را بهبود ببخشید توصیه ما به شما نرم‌افزار فوق العاده ی Perfect365 میباشد. شما قوی می‌باشید که مبنی بر سلیقه، مد روز و یا قالب های مهیا عکس هایتان را ویرایش و آرایش کنید و در غایت عکس دستکاری گردیده را با یک کلیک در آلبوم خودتان ذخیره کرده و آن را به اشتراک بگذارید.


۵ – PicsArt – Photo Studio
بدون نقص ترین، شایسته ترین و قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلکییشن بازنویسی تصویر (Photo Editor) برای اندروید میباشد که با دانلود بیش تر از ۷۰ میلیون توشه و با دارا بودن امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ در پلی استور دوست داستنی ترین فوتو ادیتور به شمار می رود که با نصب ان برروی اسمارت فون خویش میتوانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در اندرویدفون خویش به ارمغان بیاورید و با به کار گیری از ابزارهای بی نظیری که در چنگ شما قرار می‌دهد تجربه ی عمل با شایسته ترین و بدون نقص ترین اپلیکیشن فوتو ادیتور را داشته باشید. اپ فوق مجموع ابزارهایی را که برای دستکاری تصویر احتیاج دارید را در دست قرار میدهد و می قدرت ان را قدرتمندترین اپلیکیشن بازنویسی عکس برای اندروید اسم موفقیت! شما این قابلیت را در مشت دارید تا از دربین روستا ها افکت فوق العاده در دسته بندی های اختصاصی به طور دلخواه برروی عکس هایتان اعمال نمایید و رنگ و رویی جدید را به عکس هایتان ببخشید! نکته حائض اهمیت این اپلیکیشن دانلود +۵۰۰ میلیونی ان از مارکت گوگل میباشد که مطمئنا حیث هر استفاده کننده اندرویدی را جلب می نماید تا ان را آزمون کند و به ظمت ان پی برنده شود!

  • ۹۹/۱۰/۲۰
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی