مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اپ با تارنما چه تفاوت‌های کلی دارا هستند ؟
امروزه  طراحی اپلیکیشن   با گستردگی وسعت محتوایی که می‌اقتدار در اینترنت‌وب سایت‌ها به اشتراک گذاشت، برخی از یوزرها عشق بیشتری به استعمال از اینترنت‌وب سایت دارا هستند، البته شاید درین قسمت بتوانیم با اشاره به تفاوت‌های اساسی دربین این دو، شما‌را از قبلی باخبر‌خیس کنیم.

اینترنت‌تارنما یک اپلیکیشن کاربردی میباشد که در وب بارگزاری می گردد و عمل آن می تواند نشر یک خبر، توضیح در رابطه خدماتی خاص و... باشد البته برنامه که به اختصار به آن \"App\" گفته می گردد با نصب بر روی تلفن‌های یار و همدم هوشمند در واقع یک ماهیت فیزیکی ساخت می‌نماید که می‌اقتدار حتی به طور آفلاین از آن به کار گرفت و برعکس اینترنت‌وبسایت که نیاز بدون واسطه به وب دارااست، سوای وب خدماتی را به یوزرها خویش ارائه می دهد.

اینترنت‌وبسایت‌ها عملکرد می‌نمایند کل سرویس ها وتولیدات یک گروه را اکران داده و به طور یک ویترین مجازی در چنگ مشتریان و یوزرها آن تیم قرار دهند، درحالی که در پباده سازی و ایجاد اپ، همت گردیده بعداز نصب بر روی تلفن همراه‌های هوشمند، با ارائه اطلاعاتی تکمیلی به کاربر آن‌ها‌را جذب نماید، امروزه کمتر کسب و کاری پیدا می شود که با مزایای پباده سازی نرم افزار اندروید و IOS در کنار وبسایت خویش بیگانه باشد.

تفاوت دیگر اینترنت‌وب سایت و نرم افزار در سایز دستگاهی میباشد که میخواهیم از آن استعمال کنیم، اینترنت‌وبسایت‌ها به صورت معمول برای گشوده شدن بروی دستگاه PC با دست کم ۱۵ اینچ سایز پباده سازی میگردند، این در حالیست که در پباده سازی یک اپ، اجرا شدن بروی انوع سایز از ۳ تا ۱0 اینچ مد نظرقرار میگیرد، این تفاوت‌ها سبب ساز تمایز در پباده سازی و قرار دادن اِلمان‌های متعدد برای جذب کاربر شده‌است، از جمله در یک اینترنت‌وب سایت می‌قدرت یک جدول را بطور بدون نقص اکران اعطا کرد در حالیکه ممکن میباشد برای اکران دادن به عبارتی جدول در برنامه بدون چاره به پباده سازی دوباره گرافیکی و تغییر و تحول درآن باشیم.

  • ۹۹/۱۰/۲۹
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی