مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

مزایای طراحی اپلیکیشن گوشی برای کسب و کارتان:
1. سبقت از رقبا:

دسترسی مشتریان را به خودتان سهل نمائید.با به کار گیری از قرار دادن کسب و کارتان بصورت نرم افزار از سایر رقبای خویش پیشی بگیرید.
2. کاهش هزینه تبلیغات:

هزینه چاپ کاتالوگ حذف گردیده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی تلفن همراه مشتری قرار می‌گیرد.
3. آپدیت رسانی:

مشتریان هر لحظه لیست آپدیت سرویس ها شما‌را میبینند و از خبر‌ها شما آگاه می گردند.این فعالیت شیوه معدود هزینه برای دور اندیشی و جذب مشتری است.

چرا بیزنس شما نیاز به نرم افزار گوشی منحصربه‌فرد داراست ؟

1- با به کار گیری از تلفن همراه نرم افزار در هر لحظه بوسیله مشتریان خویش چشم گردید. تولیدها و سرویس ها خویش را به اکران بگذارید:

با دقت به آمار هایی که گفته شد، شما هم با داشتن یک نرم افزار گوشی، این قابلیت و امکان را به همگی می دهید، تا بتوانند شمارا برسد نمایند. یک مغازه مجازی کوچک از کسب و کارتان کافی میباشد تا این مجال را برای خویش به وجود آورید. این نکته بسیار اهمیت دارااست که خلاقیت و ابداع در اکثری از امور، دست کم تا بازه ها شمارا منحصر به فرد بفرد می نماید و این در دانش بیزنس، اصطلاحا مزیت رقابتی خوانده می گردد.شما میتوانید از نرم افزار تحت عنوان ابزاری برای اکران محصول ها و سرویس ها خویش به کارگیری نمایید. کاربرانی که نرم افزار شمارا مشاهده می نمایند در آینده به نرم افزار شما دسترسی خواهند داشت.

2- ساخت و ساز یک بازار هدایت گردیده با به کار گیری از تلفن همراه نرم افزار:

شما با سرچ و کاوش در دنیای اینترنت میتوانید تک تک داده ها، درخصوص هر موضوعی را پیدا فرمایید. . یعنی معمولا آن چیزی که مدنظر استفاده کننده میباشد، نشان داده می شود و شما در اکران محتوا از اختیار نسبی مقداری برخوردار می‌باشید. این یک کدام از دیگر از مزایای اساسی نرم افزار های گوشی نسبت به رقبای اینترنتی میباشد. شما به طور اکانت گردیده و در بازه زمانی های وقتی مطلوب میتوانید استفاده کننده را با به کارگیری از ارسال پیام به ورقه ی مهم تلفن همراه ها، آنان را به موردها متبوع خویش هدایت فرمائید

  • ۰۰/۰۳/۲۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی