مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

رقابت کاری فی مابین کمپانی‌ها قادر است ادله فوق‌العاده نیکی برای تشویق شدن آنها به استعمال از طراحی اپلیکیشن باشد. هرچقدر تکنولوژی بیشتر پیشرفت نماید ترازو درخواست‌ها نیز از شما بیشتر می گردد. شاید بدیهی به حیث رسد؛ البته اکثر کارمندانی که در کمپانی‌های والا عمل می‌نمایند، معتقدند که ظهور نرم افزار‌های تلفن همراه منجر ارتقا رقابت دربین آنان گردیده است. پس درصورتی که عذر و بهانه‌ی شما برای ایجاد نرم افزار این میباشد که رقبایتان از آن به کارگیری می‌نمایند، عامل چندان بدی وجود ندارد. این ایام هیچ‌کس دوست ندارد از رقبای خویش عقب بماند. حقیقت این میباشد که بسط نرم افزار‌ مانند پیشین دشوار و فرصت‌بر وجود ندارد. براین اساس در حالتی که رقبای شما از نرم افزار به کار گیری می‌نمایند، شما نیز میتوانید از پلت‌فرم‌هایی که کمتر نیاز به کدنویسی دارا هستند استعمال فرمایید.

developing application
۶- به کار گیری از ایده‌ی سایرافراد و بسط آن

به عبارتی‌طور که در زمینه ی پیشین به آن اشاره شد، استعمال‌ی رقبا از تکنولوژی تازه قادر است یک استدلال قانع‌کننده برای توسعه و گسترش نرم افزار باشد. در حالتی‌که اکنون تاءمل جدیدی برای توسعه دادن ایده‌ی رقبای خویش دارید سریعا دست‌به‌عمل گردید. ایفا این فعالیت قادر است شما‌را سریعا به توفیق برساند.

update

فعلا به تحلیل معایب نرم افزار گوشی برای کسب‌و‌فعالیت می پردازیم.
۱- طاقت فرسا و مجال‌بر بودن به‌روزرسانی نرم افزار‌

شما ناچار میباشید پس از ارائه‌ی نرم افزار آن را به‌طور تروتمیز به‌روزرسانی فرمایید. در صورتیکه می خواهید توصیه تنظیم‌ی نرم افزار خویش را به کمپانی‌های ایجاد نرم افزار یا این که اپلیکیشن‌نویس‌های جداگانه بسپارید، بایستی در زمینه ی هزینه‌ی هربار به‌روز‌رسانی و اضافه شدن تجهیزات تازه از آنان بپرسید. و پیش از اینکه پیشنهاد خویش را عملی فرمائید، این مسائل را به‌اعتنا موردبررسی قرار دهید. استعمال از پلت‌فرم‌های گسترش نرم افزار، بازنویسی و به‌روزرسانی را برای شما شل‌خیس می‌نمایند.

  • ۰۰/۰۳/۲۶
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی