مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

می قدرت اعلام‌کرد پایتون یکی شایسته ترین گویش های اپ نویس اندروید میباشد که در کشور ایران، طرفداری متعددی ندارد. پایتون یک گویش طراحی اپلیکیشن نویسی سطح بالا میباشد که در توسعه و گسترش اینترنت، توسعه و گسترش نرم افزار ها، ساخت‌و‌ساز GUI های دسکتاپ، بسط قابل انعطاف افزارهای کاربردی و محاسبه داده های عددی و علمی بسیار استعمال میشود.
پایتون یکی گویش های اپ نویسی میباشد که بسیار در کالج ها درس دادن می گردد و در چارت درسی اکثری از دانش گاه های بلندمرتبه جهان مشاهده می شود. برهان آوازه و محبوبیت این لهجه اپ نویسی کاربردی بودن آن میباشد چون این لهجه برای پباده سازی قابل انعطاف افزارها مطلوب میباشد.

در حالتی‌که مشغول تعیین گویش نرم افزار نویسی اندروید میباشید و نمی دونید از کدام گویش نرم‌افزار نویسی به کارگیری نمائید به نظرم پایتونم آیتم جالبیه البته همانگونه که در صدر گفتیم در کشور ایران هنوز جا نیفتاده و کمتر کسی به سمت آن میرود. (ولی در 1 سال اخیر مشاهده کرد به پایتون بهتر شد‌ه‌است و در اکنون جا مفتوح کردن دربین نرم‌افزار نویس های اهل ایران است.)

فلسفه اساسی گویش نرم‌افزار نویسی پایتون را می قدرت در مورد ها ذیل خلاصه نمود:

مصرح بودن بهتر از غیر مصرح بودن میباشد
زیبایی بهتر از پلیدی میباشد
آسانی بهتر از عدم وضوح میباشد
ابهام بهتر از غیر قابل درک بودن میباشد
خوانایی یک فاکتور بسیار اصلی میباشد

تارنما ها و نرم‌افزار هایی که با گویش اپ نویسی پایتون مندرج اند:

Calibre
OpenStack
Ubuntu Software Center
World of Tanks (I’m sure you have played it)
BitTorrent
Quora
Reddit
Spotify
Instagram
YouTube

این لیست فقط تعداد محدودی از اپلیکیشن ها، نرم افزار ها، وبسایت ها و قابل انعطاف افزارهای ساخت گردیده با استعمال از پایتون را مذکور میباشد و در‌صورتی‌که بخواهیم همگی آنان را اسم ببریم می بایست تعدادی صد ورقه را با اسم های اپ ها و نرم افزار های متفاوت مالامال کنیم.

  • ۰۰/۰۳/۲۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی