مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

امروزه تعداد متعددی نرم افزار گوشی و دسکتاپ یا این که آنلاین وجود دارااست که طراحی اپلیکیشن می اقتدار این نرم افزار ها را به چندین نوع اساسی پایین تقسیم کرد:

Productivity Softwares یا این که قابل انعطاف افزارهای سودمند
Collaborative Softwares یا این که قابل انعطاف افزارهای مشارکتی
Utility Softwares یا این که قابل انعطاف افزارهای کاربردی
Specialized Softwares یا این که قابل انعطاف افزارهای خاص

قابل انعطاف افزارهای سودمند

قابل انعطاف افزارهایی میباشند که برای وظایف خاص، سودمند و اثرگذار به وسیله یوزرها به فعالیت گرفته میشوند، مانند قابل انعطاف افزارهای نوشتاری، رئیس داده ها فردی، پرزنتیشن و ارائه ها، ذخیره سازی داده ها، پست کردن آدرس اینترنتی و … .
قابل انعطاف افزارهای مشارکتی

قابل انعطاف افزارهای مشارکتی به اشخاص امداد کرده تا با دیگر افراد در باب باشند و با یکدیگر عمل نمایند، همینطور برای به اشتراک گذاری داده ها مطلوب میباشند. از گونه های این قابل انعطاف افزارها می شود به برنامه های آفیس، گوگل درایو، همکار شیوه بدور ویندوز، مسنجرها، پیام رسان مایکروسافت و … از این دست اشاره نمود.
قابل انعطاف افزارهای کاربردی

قابل انعطاف افزارهای کاربردی، معمولا در مجموعه اپلیکیشن ها قرار نمی گیرند، چون به صورت بدون واسطه با کاربرانی که با کامپیوتر سروکار دارا‌هستند، مشغول نمی‌شوند. با این حالا، این نوع قابل انعطاف افزارها منجر می‌شوند که کامپیوترها ریلکس خیس عمل کرده و اذن میدهند که فولدر های کامپیوتر، مدیر گردیده و به تکثیر گذارده شوند. از این نوع نرم افزار می شود به آنتی ویروس هایی مانند نورتن، McAfee و فایروال ها، قابل انعطاف افزارهای ارزیابی کردن دیسک جهت در دست گرفتن و اصلاح خطاهای دیسک یا این که قابل انعطاف افزارهای فشرده سازی داده ها مثل winzip اشاره نمود.
Specialized Softwares یا این که قابل انعطاف افزارهای خاص

این نوع قابل انعطاف افزارها برای وظایف خاصی پباده سازی گردیده اند. قابل انعطاف افزارهای منحصربه‌فرد فن و بیزنس خاص مثل قابل انعطاف افزارهای CAD یا این که مواقعی که دربردارنده اطلاعاتی درباره‌ی داروها و بیماری ها می‌باشند یا این که قابل انعطاف افزارهای حسابداری و … از این قبیل می باشند. از گونه های دیگر این قابل انعطاف افزارها، می قدرت نرم افزار های سرگرمی و بازی را اسم موفقیت. AutoCAD، Adobe Photoshop، Spotify و غیره نیز از این دست نرم افزار ها می باشند.

  • ۰۰/۰۳/۲۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی