مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

به راحتی نمی قدرت اعلام‌کرد که کدام گویش طراحی اپلیکیشن  نویسی اهمیت و کاربرد بیشتری داراست . در مقاله‌ها پیشین کمپانی طراحی وب سایت اساس ، درباره ی لهجه های گوناگون اپلیکیشن نویسی و کاربرد آنان در ساخت وب سایت و نرم‌افزار مطالبی را ارائه کردیم. درین نصیب از ساخت وب سایت ، مقصود ما معرفی شایسته ترین گویش اپ نویسی برای پباده سازی و ایجاد کرد نرم‌افزار میباشد. اگرچه تعیین شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی فعالیت دشواری میباشد البته می قدرت معیار تقاضای بازار فعالیت ، با امکان های گویش اپ نویسی مقایسه و سفارش اعطا کرد.

اما برای معرفی یک گویش اپ نویسی ، ظهور یک پدیه تازه را نمی اقتدار نادیده گرفت. از جمله : با ظهور تلفن های هوشمند لهجه اپلیکیشن نویسی Java برای اندروید و Objective-C برای IOS گزینه تقاضای اکثری قرار گرفت.

برای اشخاصی که میخواهند پا به دنیای اپلیکیشن نویسی بگذارند ، لهجه نرم افزار نویسی که گزینش می‌کنید بایستی از کلیه نظر، تقاضای بازار داشته باشد. ما آمار نرم افزار نویسی که تقاضای بازار دارا‌هستند را برای شما بدست آوده ایم.

در‌این بخش از کمپانی طراحی وب شالوده ، 6 گویش نرم‌افزار نویسی که تقاضای بازار در سال 2015 و 2014 داشته اند را برای شما معرفی میکنیم .


1) لهجه اپ نویسی Java

در بعدازظهر تکنولوژی تلفن های یاروهمدم ، لهجه اپ نویسی جاوا به لطف سیستم برهان اندوید به رمز لهجه ها زمین‌خورد و برنامه نویس ها متعددی را به خویش جذب کرد.
چرا بایستی جاوا خاطر بگیریم؟

لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا بسیار پر استفاده گردیده‌است و در بیشتر مفاد آیتم استعمال قرار می‌گیرد به عنوان مثال : دستگاهای خویش پرداز، خزانه ها ، کنسول های بازی ، تلفن همراه ها و... استعمال می‌شود .
چه چیزی سبب کار کشته شدن جاوا گردیده است؟

لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا لهجه شی گرایی میباشد. در جاوا صرفا یک توشه نیاز به کامپایل دارید و میتوانید آن را در جاهای دیگر به کار گیری فرمایید. یک شعار پر اسم و رسم درباره ی لهجه نرم افزار نویسی جاوا : یک توشه بنویس و هر نقطه دلت میخواهد استعمال کن.
2) لهجه نرم‌افزار نویسی C

گویش اپلیکیشن نویسیC ، یک گویش نرم افزار نویسی سابق در عین هم اکنون عظیم میباشد. گویش اپ نویسی C او‌لین زبانی میباشد که بیشتر اشخاص آن را برای کاربرد آن یادمیگیرند .
چرا بایستی لهجه اپ نویسی C را حافظه بگیریم؟

گویش اپلیکیشن نویسی C بوسیله Dennis Ritchie در سال 1970 توسعه و گسترش یافت . گویش اپلیکیشن نویسیC ، زبانی میباشد که اشخاص آن را تا این مجال بصورت وسیع استعمال می نمایند. و بعداز لهجه اپ نویسیC ، لهجه های نرم افزار نویسی Java ، Java Script ،C++ ، Limbo ، C#، Objective-C، Perl، PHP و Pythonبه وجود آمدند. بدین ترتیب با یادگیری لهجه اپ نویسی Cمی توانید لهجه نرم‌افزار نویسی دیگر را به سادگی یادبگیرید. و از آن در طراحی وب سایت و همینطور ایجاد کرد برنامه به کار گیری فرمائید.
چه چیزی گویش اپ نویسی C را حاذق کرد

1. امکان حمل بودن .

2. بدون پول بودن این لهجه اپلیکیشن نویسی

3. محبوبیت و عمر بالای آن

4. یادگیری آسوده.

  • ۰۰/۰۵/۰۴
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی