مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

داشتن داده ها و دانایی بدون نقص از کاری که قرار میباشد اعمال دهید می تواند به توفیق شما در کارتان یاری دهد. داشتن طراحی اپلیکیشن دوراندیشی از پروسه تشکیل داد نرم افزار اندروید منجر میشود که فارغ از نگرانی ایجاد کرد قابل انعطاف افزارهای اندرویدی را شروع نمایید.
در‌این نوشته‌ی‌علمی عملکرد داریم به شما بیاموزیم که برای اپلیکیشن نویسی سیستم دلیل های اندروید چه مراحلی را می بایست پشت رمز بگذارید، سوای اینکه حتی به یک کدام از سیستم های بر پایه ی اندروید نیاز داشته باشید و صرفا با داشتن یک کامپیوتر فردی و نصب یکسری اپ معمولی، تشکیل داد نرم افزار اندرویدی را استارت فرمایید.


اندروید و اپ نویسی اندروید
اندروید یک سیستم عاملی میباشد که برای تلفن های هوشمند به کار گیری می‌شود. وسایل هوشمندی در بازار وجود دارااست که با این سیستم دلیل پباده سازی و درست شده اند. عمل کردن با سیستم دلیل اندروید دشوار وجود ندارد به همین انگیزه بسیار گزینه استقبال یوزرها قرار گرفته میباشد. تعداد کاربرانی که از سیستم های اندرویدی به کار گیری میکنند روز آپ تو دیت در هم اکنون ارتقاء میباشد.

ارتقا تعداد افرادی که از سیستم دلیل اندروید استعمال میکنند منجر گردیده است جمع ­ای پیرو یادگیری نرم افزار نویسی اندروید و ایجاد کرد نرم افزار باشند. بعضی از موسسات نیز در‌پی سپرده گذاری بر روی این سیستم ادله میباشند. با وجود این حالت میتوان آینده روشنی درین گویش اپ نویسی مشاهده کرد.

سیستم ادله اندروید نسبت دیگر سیستم کارداران طرف داران متعددی داراست که به انگیزه مخاطب پسند بودن آن موسسات متعددی برپایه همین سیستم برهان نرم‌افزار های خویش را پیش میبرند. به کارگیری فراوان یوزرها از موبایل اندروید ،تبلت های اندرویدی و....همینطور سپرده گذاری شرکتهای بر روی سیستم استدلال اندروید، اهمیت یادگیری نرم افزار نویسی اندروید را برای برنامه نویس ها ذکر میکند. کد های این سیستم دلیل قابل دسترس میباشد به اصطلاح open source(منبع گشوده) میباشد که‌این سبب می ­گردد شرکت های و صنعت ها شالوده کار خویش را روی این سیستم استدلال قرار دهند.


فرآیند ایجاد کرد نرم افزار اندروید
پروسه ایجاد کرد نرم افزار اندروید

مرحله اولساخت نرم افزار اندرویدی میباشد که می­بایست , پیش از استارت نرم افزار نویسی اندروید یک گویش منحصر به فرد اندروید را حافظه بگیرید. گویش های نرم‌افزار نویسی مختلفی وجود داراست که برنامه نویس ها می‌توانند یک کدام از آن ها را گزینش نمایند و نرم افزار آیتم نظرشان را کردار نمایند. توصیه ما به شما یادگیری گویش جاوا میباشد خیر تحت عنوان مشاهده کرد تعصبی بلکه چرا که لهجه نرم افزار نویسی جاوا مامان و بیس سیستم برهان اندروید و نرم افزار های اندرویدی هست چون از تجهیزات مهم سیستم برهان اندروید فایده می‌گیرد.برای آغاز ایجاد کرد اپ های اندرویدی و هم برای توسعه و گسترش آنان گویش جاوا را ما یحتاج داریم. جاوا پیشنیاز یادگیری نرم‌افزار نویسی اندروید میباشد. یادگیری جاوا بسیار راحت میباشد ما یادگیری نخسه core java را به شما توصیه می‌کنیم.
مرحله دوم شناخت با اطراف های نرم‌افزار نویسی اندروید که به تصحیح (IDE) گفته می گردد.اشکال اطراف های نرم افزار نویسی اندروید عبارت میباشد از:

Android studio
Eclips
AIDE
NetBeans

  • ۰۰/۰۵/۰۶
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی