مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

در مشاجره پباده سازی رابط کاربری، طراحان با ذوق استانداردهای موردنیاز برای پیاده سازی یک طرح قابل طراحی اپلیکیشن ادراک و در عین حالا دیدنی را در حیث می گیرند. درین فی مابین برای ساخت سایت مستلزم ابزارهایی هستیم که‌این مراحل را برایمان تسهیل نمایند. درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم ۱۴ ابزار پباده سازی UI و UX یا این که پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری را معرفی کنیم.

۱.اسکچ


اسکچ (sketch) به‌تیتر یک ابزار پباده سازی تجربه کاربری و رابط کاربری برای اکثر طراحان اینترنت جایگزین فتوشاپ گردیده‌است. ما با آنچه که به طور کامل اشکار میباشد مشاجره را استارت می کنیم. آری ما در جریانیم که تمامی از ابزار پباده سازی UI وکتور کدینگ بوهمین اسکچ چیزهایی شنیده اید البته به‌حیث می رسد که طراحان اینترنت متعددی هنوز برای پباده سازی UX و UI از فتوشاپ به کارگیری می‌نمایند و به آن اتکا دارا هستند ( و این علی‌رغم تکثیر ورژن Adobe XD میباشد که یک ابزار مثال‌سازی و فریم‌مانند می باشد، یکی‌از پلاگین‌های جدیدتری از Creative Cloud )

روری بری مدیریت سرور در سال 2017 قصد به استعمال از اسکچ گرفت و در حال حاضر به‌شدت آن را سفارش می‌نماید. به گفته وی ” اینجانب دهه به‌تیتر کاربری بودم که از فتوشاپ به کار گیری می کردم و لذا تغییر تحول و یادگیری یک چیز تازه برایم بسیار طاقت فرسا بود البته پس از او‌لین روز به کار گیری از اسکچ دیگر دوست نداشتم از فتوشاپ به کارگیری کنم و تماما کلیه چیز وارونه شد”.

وی عارضه ها متعددی را در این باره تیتر می‌نماید: “در مقایسه با فتوشاپ آحاد اسنادی که دارید و بایستی روی آنها بازبینی ایفا دهید خیلی ریلکس‌خیس تر و تمیز میگردند. اسکچ سندها کوچکی دارااست، درحالیکه فتوشاپ دارنده ورقه ها با وسعت زیاد میباشد. در اسکچ به جهت ساختار نرم‌افزارِ بُردار سیرتکامل‌ای که دارااست اندازه فولدر‌ها در مقایسه با فتوشاپ کوچکترند”.
۲.ادوب XD


adobe XD یک ابزار ساخت وب سایت میباشد که حریف اسکچ میباشد دارنده رابطی پر‌نور است که به شما این قابلیت و امکان را می دهد که به‌آسانی بتوانید معنا و یا این که مثال‌ای را پیاده‌سازی نمائید. ابزار پباده سازی برداری (وکتور) و کادر‌سیرتکامل ادوب، ادوب XD، همیشه در هم اکنون بهتر شدن میباشد. در سال پیش Adobe MAX را معرفی کردند که مشتمل بر مثال نخستین صوتی می باشد. XD دربرگیرنده ابزارهای نگارگری میباشد که‌این ابزارها به شما قابلیت تمجید تعاملات غیر‌ استاتیک و پیش‌اکران‌های موبایلی و دسکتاپی را میدهد و ابزارهای به اشتراک‌گذاری نیز به‌خواسته برخورد درمورد پباده سازی گزینه استعمال قرار میگیرند. این ابزار به شما قابلیت و امکان تعیین یک سایز هنری برای یک دستگاه خاص برای آغاز پروژه را می دهد و شما می توانید یک ابزار UI معروف مانند google material design را ایمپورت فرمائید.

اندری رابو مدیریت پباده سازی در استودیوی رابو در بارسلونا در میان طرفدارانش سخنرانی کرد و اذعان داشت: این ابزار برای ماکت‌های فوری بسیار عالی میباشد و یک رابط بسیار پر‌نور دارااست که عکس‌های متعددی در آن بار گذاری میگردند و برای مود بوردها بسیار عالی می باشد. مثال‌سازی نیز در آن بسیار اثرگذار میباشد تا به کد خدا برگشت‌ها علامت داده خواهد شد که آن ها چه عملکردی دارا هستند، به‌خصوص زمانیکه شما فورا محتوای آنلاین را فشار می‌دهید. همینطور اینجانب شیدا این خصوصیت هستم که میتوانم چیزهایی را از سایر نرم‌افزار‌های آدوب اسکن و پیست کنم.

  • ۰۰/۰۵/۱۳
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی