مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

از خصوصیت های فنی پباده سازی نرم افزار شبیه مدیسه می قدرت پشتیبانی و طراحی اپلیکیشن بروزرسانی را اسم پیروزی. احتمالا یک از بندهای قراداد شما و گروه طراح پشتیبانی تا زمان مجال مشخص میباشد. با وجود این بند تفاهم نامه، گروه طراح وظیفه دارا‌هستند در‌این بازه رقم خورده مشکلاتی که سبب ساز فساد اپلیکیشن گردیده‌است را رفع نمایند.اما این فرصت میتواند تمدید گردد. همینطور با وجود بروزرسانی های منظم می اقتدار امکان جدیدی بر نرم افزار خاطر نشان کرد و اشتباهات را رفع نمود.

پنل مدیریتی ویژه فروشندگان
هر کدام از فروشندگان می‌توانند پنل مدیریتی ویژه خویش را در نرم افزار داشته باشند. اشخاصی که در نرم افزار مسئول گذاشتن محصول ها نو می‌باشند، با استعمال از این پنل می‌توانند به راحتی تولیدات نو را به فروشگاه اینترنتی خویش اضافه نمایند و یا این که آنان را دستکاری نمایند.

همگام سازی نرم افزار با وب سایت
در حالتی که شما از پیشین یک تارنما فروشگاه اینترنتی دارید می بایست به همگام سازی نرم افزار با وبسایت توجه فرمایید تا مشکلی برای یوزرها و شما پیش نیاید و تداخلی در عمل این دو ساخت نشود همینطور عالی میباشد که رابط کاربری این نرم افزار با وب سایت مشابه هم باشد.
البته چه مقدار بایستی برای پباده سازی نرم افزار شبیه مدیسه هزینه کنیم؟ یاروهمدم ما باشید.

هزینه تشکیل داد نرم افزار مشابه مدیسه
اکثر اوقات اشخاصی که به تفکر پباده سازی نرم افزار برای بیزنس خویش می‌افتند، نخست به هزینه پباده سازی نرم افزار فکر‌می کنند. این شغل دردرست و به جایی میباشد؛ البته فقط تاءمل کردن به هزینه و خرج کردن برای یک نرم افزار نمی‌تواند یک نرم افزار کیفیت بالا را تحویل شما دهد. لذا در کنار این که به هزینه فکر میکنید، می بایست کیفیت را هم مدنظر قرار دهید.

به طبعً شما می‌توانید با یک هزینه صحیح و مطلوب یک نرم افزار کیفیت خوب قابل قبولی را برای خویش دست و پا نمائید. ممکن میباشد یک هزینه متعددی برای پباده سازی نرم افزار اجرا دهید البته در غایت نرم افزار بی کیفیت تحویل شما داده خواهد شد که یوزرها از آن استقبال نمیکنند.
بر روی هزینه هریک از امکاناتی که در نرم افزار میخواهید قرار دهید، تاثیر گذار میباشد. هم اینگونه این که نرم افزار شما برای کدام یک از سیستم عوامل پباده سازی گردیده‌است قادر است بر روی ارزش آخرین تاثیر گذار باشد. لذا پیش از هر کاری می‌توانید با مشاورین خبره دراین مورد مشورت کردن فرمایید تا  سرمایه خویش را هدر ندهید.

  • ۰۰/۰۶/۰۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی