مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

پباده سازی نرم افزار های کلینیک زیبایی از گروه نرم افزار های طراحی اپلیکیشن پربیننده و پول ساز میباشد که قادر است کسب درآمد نیکی داشته باشد از خصوصیت های این نوع نرم افزار در ذیل توضیح داده گردیده‌است.

رابط کاربری دیدنی
رابط کاربری مهمترین خصوصیت در پباده سازی نرم افزار کلینیک زیبایی میباشد. شخص دوست دارااست قشنگ باشد پس عشق داراست زیبایی را هم ببینند. البته در کنار این زیبایی نرم افزار می بایست آسانی آن محافظت گردد تا یوزرها بتواند به راحتی فعالیت خویش را اعمال دهند.

قابلیت و امکان ورود و نام نویسی
قابلیت و امکان نام نویسی و ورود در پباده سازی نرم افزار باید پیاده سازی خواهد شد تا یوزرها بتوانند در نرم افزار نام نویسی نمایند و سرویس ها متنوع در مشت آن ها قرار گیرد. مثلا هنگامی که استفاده کننده نام نویسی کرد دیگر نیازی به ورود کد ملی مریض، اسم مریض، شماره دفترچه بیمه،  شماره تلفن و… برای رزرو نباشد و فقط با زدن دکمه رزرو نوبت در شکل خالی بودن نوبت ها به‌سرعت بتواند برای خویش نوبتی اتخاذ نماید. تاریخچه نوبت گیری ها، پرداخت ویزیت پزشک ها را بتواند به راحتی مشاهده نماید.

پرداخت آنلاین و اتصال به درگاه بانکی
اتصال به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین ویزیت خصوصیت دیگر پباده سازی نرم افزار کلینیک زیبایی میباشد. با بودن این قابلیت و امکان یوزرها می‌توانند به راحتی ویزیت خویش را پرداخت نمایند و دیگر نیازی به مراجعه و پرداخت پول عیب گیری نخواهد بود. مخاطب میتواند صرفا با چندین کلیک حق ویزیت را بپردازد و با ذهنی سهل و آسان به نزد دکتر معالج برود.

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی