مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

یکی مهم‌ترین مفاد در پباده سازی اپلیکیشنios هزینه بالایی میباشد که طراحی اپلیکیشن شما بایستی بپردازید. یک کدام از عارضه ها تفاوت این هزینه کمتر بودن طراحان نرم افزار ios نسبت به اندروید میباشد در فیض زیرا اشخاص دارای تخصص کمتر میباشند که عمل را برای شما اعمال دهند در سود هزینه بیشتری برای اجرا فعالیت از شما خواهند گرفت.

موضوع بعدی این میباشد که در پباده سازی نرم افزار ای وی اس اشتباهات خاص خویش را دارااست از جمله به جهت اینکه جمهوری اسلامی ایران از طرف ایالات متحده تحریم گردیده است طراحان برنامه ios می بایست به طوری اپلیکیشن نویسی نمایند که بتوانند تحریم های مرتبط با ایالات متحده را بدور بزنند تا در غایت نرم‌افزار بتواند در سیستم دلیل ios نصب خواهد شد البته اندروید این زحمت را ندارد. از طرف دیگر نرم افزار نویسی برای ios کمی از اندروید سختر میباشد.

چرا پباده سازی نرم افزار ios به وسیله اشخاص حرفه‌ای صورت بپذیرد؟
همواره کارایی فرمایید که نرم افزار خویش را دست اشخاص کارشناس و حرفه‌ای دهید به دلیل آن که اشخاص ناوارد که شاید با ارزش های پایینی پروژه را قبول می نمایند و شما از این بابت خرسند خواهید شد البته بسیار زیاد شنیدیم و دیدیم که مشتریانی پیش از این اپلیکیشنی ساختند و مجدد برای نوسازی و ایجاد کرد نرم افزار ای وی اس نو به سمت ما و دیگر شرکتهای می‌روند به این دلیل که پس از پباده سازی به دست اشخاص ناوارد خیر صرفا نرم افزار دارنده مشکلاتی خواهد بود که در دوران ی زمان بر دوران مشخص و معلوم میشود بلکه از کیفیت نیکی برخوردار وجود ندارد و پس از تکثیر نرم افزار بازدهی بسیار پایینی برایشان دارااست.

  • ۰۰/۰۷/۰۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی