مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

پیش از اینکه چارچوبی برای بسط نرم افزار‌های کراس ‌طراحی اپلیکیشن پلتفرم گزینش فرمایید، به طبع از حیث فنی آن را محاسبه فرمائید و با خصوصیت‌هایش آشنا گردید.

– معماری فنی React Native
معماری React Native به شدت متکی به سیستم فرصت اجرای JS میباشد. سیستم فرصت اجرای JS به JavaScript bridge نیز دارای اسم و رسم میباشد. در طی ایفا، کد جاوا اسکریپت در کد نیتیو کامپایل می‌گردد.  در واقعیت React Native از معماری Flux کمپانی فیسبوک فایده میبرد و برای برقراری رابطه با ماژول‌های نیتیو از JavaScript bridge به کار گیری می‌نماید.

– معماری فنی Flutter
Flutter از چارچوب دارت به کار گیری می‌نماید که بیشتر اجزای داخلی را در خویش مکان داده میباشد به همین خیال سایز بزرگی داراست و برای برقراری رابطه با ماژول‌های نیتیو به bridge نیاز ندارد. دارت چارچوب‌های متعددی داراست، مثلا Material Design و Cupertino. این چارچوب‌ها تک تک فناوری‌های موردنیاز برای توسعه و گسترش اپ‌های گوشی را آماده می‌نمایند. چارچوب دارت از موتور Skia C++ استعمال می‌نماید و دارنده مجموع پروتکل‌ها، ترکیبات و شبکه‌ها میباشد. پس Flutter در موتور خویش هر آنچه که برای گسترش اپ موردنیاز میباشد را دارااست.

  • ۰۰/۱۰/۲۲
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی