مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

جای یابی خصوصیت دیگر پباده سازی نرم افزار شبیه طراحی اپلیکیشن سنجاق میباشد. با این خصوصیت دیگر نیازی وجود ندارد که مخاطب بخواهد نشانی خویش را در نرم افزار وارد نماید و قادر است با اشتراک گذاری جای خویش با شخص سرویس رسان او‌را از جای خویش با خبر نماید. هم اینگونه  با این امکان می اقتدار کوتاه ترین مسیر از جای شخص سرویس رسان تا مقصد را پیاده سازی نمود. علاوه بر این، قادر است کسانی که سرویس رسان میباشند و در حوالی شخص قرار دارا‌هستند را در نقشه اکران اعطا کرد.

پشتیبانی و بروزرسانی منظم
در خصوصیت های فنی پباده سازی نرم افزار مشابه سنجاق می اقتدار پشتیبانی و بروزرسانی منظم را گنجاند. طراحان نرم افزار بسته به قراردادی که با متقاضی نرم افزار بستند، میتوانند تا مدتی معلوم از نرم افزار پشتیبانی نمایند و بعد از آن را تمدید نمایند. درین پشتیبانی ها میتوانند بروزرسانی های منظمی را داشته باشند تا نرم افزار در گیر نقص‌ نشود و اشتباهات آن رفع خواهد شد و سرویس های جدیدی که نیاز میباشد به آن اضافه گردد.

اکران سرویس رسانان و شرکت ها خدماتی فضا
از سایر خصوصیت های پباده سازی نرم افزار مشابه سنجاق می شود به اکران سرویس رسانان و شرکت ها خدماتی دور و بر مخاطب را اسم موفقیت. با این خصوصیت استفاده کننده قادر است در شرایطی‌که که شتاب داشته باشد، به یکی موسسات خدماتی یا این که سرویس رسانان محیط خویش درخواست دهد تا خویش را در اسرع وقت به جای فرد برسانند.

  • ۰۰/۱۱/۰۶
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی