مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

سیستم برهان اندروید و ios هر دو پلتفرم هایی طراحی اپلیکیشن برای ارائه شایسته ترین نرم‌افزار های موبایلی می باشند. هم اکنون پرسش اینجاست که در بازار نرم افزار کدام بایستی گزینش خواهد شد؟ به هر درحال حاضر نیاز میباشد که سیستم کارداران به صورت ظریف سنجیده شود تا برای گزینش صحیح ترین تصمیم گرفته گردد.

پشتیبانی دستگاه ها از سیستم برهان Ios یا این که اندروید

فاکتور مهمی که درین مسیر وجود داراست بدین شکل میباشد که پباده سازی نرم افزار به صورتی باشد که بتوان آن را بر روی تمامی پلتفرم ها ایفا گرفت. از طرفی میدانیم که دستگاه های اندرویدی روز آپدیت در اکنون ارتقاء میباشند و این قضیه علامت میدهد که داشتن یک نرم افزار اندرویدی که بتواند بر روی همه دستگاه های اندرویدی انجام خواهد شد ناممکن میباشد. با کلیه دستگاه ها نمی اقتدار از ورژن یکسان از یک نرم افزار بهره مند شد. این مسئله برای ios فقط به کمتر از 10 نوع دستگاه میرسد. با یک مقایسه معمولی می شود به این سود رسید که بیشترین یوزرها به سمت اندروید جنبش می نمایند و این زمینه سبب ساز می گردد که بسط دهندگان بیشتر قصد به تعیین این مورد داشته باشند تا بازار غرض را به صورت ظریف آرم بگیرند.

  • ۰۰/۱۱/۱۸
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی