مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

در طی تعیین یک لهجه اپلیکیشن نویسی برای برای طراحی اپلیکیشن توسعه و گسترش بک اند گزینش شما گزینش می نماید که یک فرآورده چه گونه فعالیت نماید و مراد های یوزرها را برآورده نماید. پایتون و node.js مثلا معمول ترین مورد ها برای گسترش بک اند به شمار می‌آیند که هریک از آنان دارنده مزایا و معایب خاص خویش می باشند. ما در‌این مقاله قصد داریم با هر دو پایتون و node.js عمل کنیم و مزایا و معایب هریک از آنان را آنالیز کنیم. مطالعه این مقاله به شما یاری می نماید تا از میان این دو یک آیتم را برای بسط نرم افزار های بک اند تعیین نمائید.

فرآیند تصمیم گیری برای تعیین در بین پایتون و node.js
برای این که از در بین پایتون و node.js شایسته ترین آیتم را برای توسعه و گسترش بک اند نرم افزار ها گزینش نمایید بایستی نخست انتظارات خویش را معلوم فرمایید. برای این عمل عالی میباشد که روی موارد ذیل تمرکز نمائید:

-          نوع فرآورده خویش را معین فرمائید. معلوم فرمائید که آیا این نرم افزار روی داده های سنگین تمرکز داراست یا تمرکز آن روی یک اپ متمرکز و رابط کاربری میباشد؟ آیا سعی آن عمدتا اثبات میباشد یا این که به طور تعاملی است؟ در‌این مرحله شما بایستی رقبا، بازار و تقاضای استفاده کننده آخرین را گزینه چک و تجزیه و بررسی قرار دهید.

-          حوزه‌ کاری نرم افزار را معلوم فرمایید. شما بایستی معین فرمایید که متاع شما در کجا استعمال میشود. آیا صرفا در یک حوزه‌ خاص به کار گیری میگردد یا این که در مجموع میهن یا به طور فی مابین المللی میباشد؟ هرچه حیطه کاری متاع تعالی خیس می‌گردد بایستی اعتنا بیشتری در گزینش معماری و تکنولوژی داشته باشید.

-          ایفا پژوهش ها بازاریابی: مخصوص بودن فرآورده و به صورت مداوم گزینه تقاضا بودن یکی مهمترین خصوصیت هایی میباشد که می بایست در طول گزینش فی مابین پایتون و node.js به آن دقت داشته باشید. این به آن معناست که شما بایستی بازاریابی جامعی را ایفا دهید، رقبای اساسی خویش را بشناسید و کوشش آنان‌را ادراک فرمایید و شخصیت خریداران جنس را نیز نظارت فرمائید.

-          منابع خویش را تجزیه و محاسبه نمائید: شما می بایست نیاز خویش به متخصصان را بسنجید و چک نمائید که اکنون یک‌سری کارشناس در دسترس دارید؟ آیا نیازی به برون سپاری نصیب هایی از پروژه وجود دارااست؟

-          معیارهای مهم عملکردی مال خویش را معین نمائید. هیچ ابزار گسترش بک اند جامعی نیست. سرعت، امنیت، تعامل بیشتر با مخاطب، مجال پاسخگویی، ارزیابی خوب اطلاعات و ... حق تقدم هایی می‌باشند که میتوانند به شما در گزینش در میان پایتون و node.js یاری نمایند.

  • ۰۰/۱۱/۳۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی