مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

8 آیتم که بایستی تحت عنوان یک توسعه و گسترش طراحی اپلیکیشن دهنده مبتدی و تازه کار بدانید
درصورتی که جدیدا اپ نویسی را آغاز کرده‌اید و قصد دارید درین مسیر حرفه‌ای گردید، موردنیاز میباشد که از به عبارتی اولِ شغل بعضی نکات را بدانید.

درین نوشته‌ی علمی با ما همپا باشید تا با بعضی از نکات مایحتاج که شما تحت عنوان یک اپ نویس مبتدی بایستی بدانید آشنا گردید.

1. از پرسش پرسیدن نترسید

پرسش پرسیدن احتمالا یکی مهم ترین مهارت‌های هر اپلیکیشن نویس میباشد. مدام بایستی تلاش فرمایید هنگام فعالیت بر روی یک خلل یا این که خصوصیت چیز جدیدی حافظه بگیرید، حتی در صورتی‌که معنا جدیدی باشد که ممکن میباشد بعدا برای شما موثر واقع خواهد شد.

علاوه بر این مواردی وجود دارااست که با مشکلاتی رو به رو میشوید که پیش از این به وسیله فرد دیگری حل گردیده‌است (مانند Stack Overflow) . درین مواقع، از درخواست امداد نترسید! عالی میباشد 10 دقیقه به سراغ گوگل بروید و سوال های خویش را بپرسید به جای‌اینکه دو ساعت وقت خویش را صرف دیباگینگ مشکلی فرمائید که تا قبل از این فرد دیگری آن را حل نموده است.

در شرایطی‌که کمپانی شما دارنده انجمن های داخلی میباشد که میتوانید در آن پرسش بپرسید، از آنها استعمال نمایید. حتی در صورتی مرتبط با پروژه یا این که مجموعه منحصر شما نباشد، پرسیدن مسائل متفاوت به احتمال زیاد در وقتگیر مقطع به شما امداد می‌نماید.

2. نگران ارشد شدن نباشید

این مسئله احتمالا یک مساله اصلی درین لیست میباشد. شما به آسانی میتوانید سرگرم ایده ارشد شدن در حالت کاری خویش گردید و نگران این قضیه گردید که آیا به اندازه کافی بلد می‌باشید تا بتوانید شغل خاصی را اجرا دهید. در واقع نباید چیزی با تیتر \"علم کافی برای ارشد شدن\" وجود داشته باشد. درصورتی که فکر میکنید مهیا می‌باشید، پس بروید و آن را آزمون نمائید.

3. فعال باشید

تحت عنوان یک گسترش دهنده مبتدی و تازه کار، برای توفیق در بسط نرم‌افزار، هنگام حل ایرادات یا این که پیاده سازی یک خصوصیت نو ابداع داشته باشید. این بدان معناست که از چیزی که از شما منظور گردیده بالاتر رفته و یقین نتایج فرمائید که امور برای اولی توشه به صدق جاری ساختن میگردند (همینطور آنالیز کدهای شما برای بقیه بسط دهندگان را نیز سهل و آسان می‌سازد).

این پروسه منجر می شود درباره‌ی حوزه مشکلی که بر روی آن شغل می کنید، داده ها بیشتری کسب فرمایید. پرسیدن پرسش درین مواقع نیز میتواند اثر گذار باشد، چون اکثر وقت ها به مشاجره درباره‌ی چرایی تصمیمات شخصی یااینکه چرا رویکردهای خاصی اتخاذ می شوند سبب میشود.

4. کدها را به خیر و خوبی بنویسید

این دستور ممکن میباشد هویدا به لحاظ رسد، ولی شما به آسانی می توانید سرگرم افزودن خصوصیات گردید فارغ از اینکه نگران طریق اجرای آنها باشید. این دستور به ویژه هنگام شغل تیمی با تعداد توسعه و گسترش دهندگان بالا (یا این که حتی فعالیت به تنهایی) چهره میدهد.

با این هم اکنون، تایپ کردن کد بهتر، قرائت و تحلیل شغل های شمارا برای بقیه بسط دهندگان سهل می‌سازد (که در زمانبر برهه زمانی سبب صرفه جویی در حین می‌گردد). همینطور فهم کدتان را بعدا برای خودتان سهل می‌‌سازد (صرفه جویی در وقت در کوتاه بازه زمانی).

5. کد بخوانید

این آیتم به طور کامل بدیهی میباشد، البته ضروری وجود ندارد. قرائت کد یک شیوه خوب برای یادگیری طریق جاری ساختن امور در پروژه ها و لهجه‌های دیگر میباشد. همینطور به شما این قابلیت را می دهد که ملاحظه کنید توسعه و گسترش دهندگان هنگام تایپ کردن اپلیکیشن با چه مشکلاتی رو به رو می گردند، که به شما در حل خطاها بعدی در فن ‌یتان امداد می‌نماید.

6. از دیگرافراد بیاموزید و به دیگرافراد خاطر دهید

این نکته نیز می بایست بدیهی باشد، ولی آنقدر اساسی میباشد که بایستی به آن اشاره نمود. از زمان‌های یادگیری از دیگر افراد استعمال فرمائید. به عنوان مثال در صورتیکه فردی در انجمن های نرم افزار نویسی سوالی پرسیده میباشد که شما جواب آن را میدانید، به آن پرسش جواب دهید. حتی میتوانید علم خویش را از روش وبلاگ نویسی یا این که در کنفرانس ها به اشتراک بگذارید. پاسخگویی به سوال ها گرانبها میباشد چون احتمالا در زمان اجرا این فعالیت چیزهای جدیدی حافظه می گیرید.

همینطور حواستان به مقاله‌ها، ویدیوها، پادکست‌ها، کتاب هایی باشد که ممکن میباشد به عمل شما دارای ارتباط باشد. این موردها اکثر وقت ها می توانند توضیح دهند که چرا تصمیمات خاصی گرفته می‌گردد و چه‌طور می اقتدار آن را بهبود داد.

7. آنچه را که حافظه میگیرید را تمرین نمائید

این یک شیوه خوب برای تقویت علم شما در زمینه‌ی یک مسئله میباشد و همینطور راهی سهل برای علامت دادن آنچه آموخته‌اید به دیگرافراد میباشد. از جمله می توانید برخی از پروژه های تمرینی جاوا اسکریپت را استارت نمایید.

در شرایطی‌که روی یک پروژه تعالی فعالیت میکنید ممکن میباشد مقداری دشوارتر باشد، البته هنوز مجال‌هایی برای تمرین آنچه آموخته اید وجود داراست. برای مثال، شاید بتوانید بعضی از مشخصات را با استعمال از جدیدترین فناوری که کمپانی شما جدیدا آغاز به به کار گیری نموده است، پیاده سازی فرمائید. در غیر این شکل می توانید بعضی از خصوصیت‌های کوچک را با به کارگیری از این فناوری تازه پیاده سازی کرده و آن را با اعضای دسته خویش به اشتراک بگذارید.

8. نگران تجربه نباشید

احتمالا این آیتم بیشتر درباره با گسترش دهندگان نو کاری که جدیدا از دانش گاه یا این که بوت کمپ فارغ التحصیل گردیده‌اند درستی می‌نماید. توسعه و گسترش دهندگان جدید کاری که اخیرا فارغ التحصیل گردیده‌اند به راحتی میتوانند بیشتراز حد سرگرم یادگیری چیزهای تازه و بسط مهارت‌های خویش گردیده و وقت متعددی را صرف ساختن رزومه خویش و کسب تجربه \"در مقاطع ارشد\" نمایند.

با این درحال حاضر، این راه و روش مدام در دراز برهه زمانی بهتر پاسخ نمی دهد، چون سبب بدین میشود که گسترش‌دهندگان مبتدی تلاش نمایند کارهایی را اجرا دهند که هنوز برای آن مهیا نیستند و آن‌گاه در شکل ناکامی ناامید می گردند.

در ازای پیشنهاد میکنیم که تمرکز خویش را بر روی یادگیری مطالب تازه بگذارید، صرف لحاظ از اینکه در کوتاه برهه زمانی به روزمه شما امداد می‌نماید یا این که نه. در هر شکل از مجال‌ها برای تقویت مهارت‌های خویش به کار گیری نمایید.

عده بندی

توسعه و گسترش دهندگان مبتدی بایستی حقیقتا بر مبانی نرم افزار نویسی و ایجاد کرد پروژه ها تمرکز نمایند و درعین حالا مهارت حل مساله خویش را نیز ارتقا دهند. این دستور به شما یاری می‌نماید تا به گذر زمان مجال توسعه و گسترش دهنده بهتری گردید.

  • ۰۰/۱۲/۰۲
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی