مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

Agile یک نحوه استاندارد در بسط اپ میباشد چون سبب ساز طراحی اپلیکیشن به ایجاد تولید ها قابل انعطاف افزاری باکیفیت فراتر میشود. این فرمان بدین ادله میباشد که آزمایش بدون نقص اپلیکیشن در زمان فرایند توسعه و گسترش ضروری میباشد.

شما یقین می‌دهید متاع به عبارتی کاری را جاری ساختن می دهد که مشتریان به آن نیاز دارا‌هستند و زمانی اصلاح شل‌خیس باشد، همان گونه که می‌خواهند فعالیت می‌نماید. شما اشتباهات را زودتر پیدا میکنید، و این دستور سبب ساز می گردد چاره بی آلایش‌تری داشته باشید. توسعه و گسترش برنامه Agile استعمال از ابزارهای آزمایش خود کار و به کارگیری از آنها به طور کلی پروسه توسعه و گسترش نرم‌افزار را ارائه میدهد. این آزمایش خیلی ظریف در زمان تکثیر اپلیکیشن تکرار می شود. شما با آزمایش اپ تولید خطاها اپ در ورژن های نو را به دستکم می رسانید.

ROI (رجوع سرمایه) سریع‌خیس با مدیر پروژه Agile

تکراری بودن نحوه های Agile بدین مضمون‌ میباشد که شما میتوانید خصوصیت‌هایی را به طور تدریجی ارائه دهید، که به شما قابلیت میدهد در حالی که متاع در حالا بسط میباشد، زودتر از مزایای آن سود‌مند گردید. همینطور بدان مضمون‌ میباشد که فعالیت راجع به گسترش حقیقی و واقعی یک کالا زود هنگام شروع میشود.

تنها یک‌سری تکرار ممکن میباشد ارتفاع بکشد تا یک متاع برای عرضه در بازار در لحاظ گرفته گردد. و با Agile، خصوصیت‌های تازه می توانند به صورت مداوم اضافه شوند و به ترتیب اهمیت تر و تمیز شوند. باگ‌ها را می‌اقتدار برطرف کرد، و تکه های نرم‌افزار فارغ از از دربین رفتن قسمتی به هم متصل می گردند.

نکته جذاب راجع‌به Agile این میباشد که شما میتوانید سریع‌خیس در قبال برخورد مشتری برخورد نماد دهید و سریع منش‌حلی ارائه دهید. این موضوعی میباشد که از لحاظ یوزرها بسیار بهتر میباشد و علامت این میباشد که شما نگرانی‌های آنها را دورازشوخی می گیرید و مهیا سرویس به آنان میباشید. چرخه تحویل نیز با Agile کوتاه می‌گردد.

توده بندی

Agile یک خط مش انعطاف‌پذیر برای ارائه پروژه‌ها در دنیای مدام در حالا تغییر و تحول میباشد. مدیر پروژه Agile نیاز تخت گاز را با نیازهای تجاری مثل طرح ریزی مالی و رئیس منابع متعادل می‌نماید. برای اینکه بتوانید پروژه های خویش را مدیر نمائید، ممکن میباشد عشق و علاقه‌مند باشید شایسته ترین نرم افزار رئیس پروژه را برای به کار گیری در سعی‌های خویش پیدا فرمایید.

  • ۰۰/۱۲/۱۸
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی