مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

ورژن 13 انگولار مشخصات و تجهیزات متنوعی را به طراحی اپلیکیشن شما ارائه خواهد بخشید، در‌این مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره ورژن 13 انگولار حرف کنیم.


ورژن 13 انگولار به شکلی seo گردیده است تا بتواند شایسته ترین کارایی را برای قاب ورک زیر اینترنت و بر پایه ی تایپ اسکریپت گوگل ارائه دهد. این ورژن از قاب ورک انگولار اینک در درحال حاضر تکوین میباشد و دو ورژن بتا از آن در تاریخ 4 آگوست و 11 آگوست منتشر گردیده است که شما میتوانید از روش گیت ها به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در‌این دو ورژن بتا تغییرات نیز تماما به شما توضیح داده گردیده اند که میتوانید غایت به کار گیری را از آنان ببرید.

برای هیبت ها ورژن 13 انگولار یک نوع تازه Form Control Status را اضافه نموده است که که ترکیبی از همه فن های ممکن که برای علامت دادن حالت گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند میباشد و مزایای مختلفی را به شما ارائه میدهد. خلال این یک خصوصیت Abstract Control.status نیز ارائه گردیده است که از Observable به Observable
میباشد. اکثر نرم افزار ها می بایست به صورت کلان ای از این نوع تازه به کار گیری نمایند.

ما درین مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره ورژن 13 انگولار حرف کنیم و داده ها جامع و جامعی را درباره آن در دست شما در اختیار بگذاریم. بدین ترتیب مارا به‌دنبال این مقاله ملازمت و همراهی نمائید.

  • ۰۱/۰۱/۱۴
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی