مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

تایسون: قدردان از این که توضیحات جامعی درباره Streaming SSR در طراحی اپلیکیشن جاوا اسکریپت و Solid ارائه دادید. پرسش دیگری که از شما دارم این میباشد که در حالتی که قابلیت و امکان دارااست توضیحاتی درباره Suspense در جاوا اسکریپت و قاب ورک Solid ارائه دهید. اینجانب میدانم قاب ورک React اقدامات بسیار دورازشوخی را جاری ساختن داده میباشد تا بتواند Suspense را کاملا فعال نماید. آیا به حیث شما پیاده سازی آن فعالیت مشقت میباشد؟


جواب Carniato راجع‌به Suspense
آری آری اینجانب تعدادی ورژن متفاوت را مشاهده کرده ام. اینجانب پندار میکنم اکثر اشخاص متوجه نمیشوند که می‌گوییم یک قاب ورک مانند Vue یا این که Preact دارنده Suspense می‌باشند دقیقا به چه معناست. رندر کردن placeholder ها و محتواهای تازه فارغ کاغذ حدودا عمل بی آلایش ای میباشد. این جابجایی و رندر کردن هم‌زمان میباشد که آن را تبدیل به یک بحران دورازشوخی می نماید که هیچ یک از آن کادر ورک ها از این امکان حفاظت نمی‌کنند.

سبک نخستین ای که اینجانب ارائه دادم نسبتاً معمولی بود البته مستلزم این بود که اشخاص در هر جریان کنترلی کمپانی نمایند که‌این عمل نامناسب بود.

سبک دوم که به عبارتی سبک فعلی میباشد بر مبنای این بود که در طی معلوم شدن یک گذر هریک از اتم ها گردآوری می شدند و درپی همه خصوصیات تغییر تحول پیدا کرده و در شاخه جابجایی ایفا می‌شوند یا هر دو آن ها به طور منظم به روزرسانی میگردند.

  • ۰۱/۰۱/۲۴
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی