مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

جیسون در مقابل XML

همان طور که در ابتدا ذکر کردیم بزرگترین جایگزین فرمت داده ای جیسون XML میباشد. طراحی اپلیکیشن با این درحال حاضر XML در سیستم های نو بسیار کمتر دوست داستنی میباشد که اما برهان این زمینه نیز بسیار معمولی میباشد. در پی مثالی برای شما آورده ایم که به عبارتی داده ها قسمت های پیشین را در فرمت XML برای شما اکران داده ایم:

Jonathan

Freeman

4

true

Spantree Technology Group

InfoWorld

Lilly

Raccoon


خلال این برای شفافیت بیشتر برای شما بایستی بدانید که XML در حین parse شدن در جاوا اسکریپت ابهامات متعددی را نیز وارد می نماید. تبدیل کردن XML به شی جاوا اسکریپت قادر است مستلزم صرف صدها و یا این که حتی هزاران خط کد باشد و مستلزم این میباشد که شما کدها را براساس اشیایی که Parse میشوند فردی سازی نمائید. تبدیل کردن جیسون به شی جاوا اسکریپت فقط مستلزم یک خط کد میباشد و نیازی به هیچ اطلاعاتی درباره شیئی که parse شود ندارد.

محدودیت های جیسون( قسمت نخستین)
چنانچه چه فرمت داده ای جیسون یک فرمت مختصر و بسیار بی آلایش میباشد و انعطاف پذیری بسیار متعددی برای شغل کردن در بخش اعظمی از لهجه های اپلیکیشن نویسی دارااست نقاط ضعفی در‌این فرمت داده ای وجود داراست که ما درین قسمت و قسمت آجل 5 گزینه از آن‌ها‌را برای شما ذکر خوا‌هیم کرد.

شِمای جیسون:
از یک سو این بدان شکل میباشد که شما انعطاف پذیری بسیار متعددی دارید که بتوانید اطلاعات را به هر شکلی که میخواهید اکران دهید. از طرف دیگر این بدان معنا میباشد که شما می‌توانید داده های خطا را به راحتی هرچه مجموع ساخت‌و‌ساز فرمائید.

صرفا یک نوع داده عددی داراست:
در واقع مراد فرمت IEEE-754 double-precision floating-point میباشد. این می‌تواند مقداری بی آلایش باشد ولی به آسانی بدین مضمون‌ میباشد که شما نمی توانید از نوع های عددی که در اکثری از گویش های نرم افزار نویسی وجود دارا‌هستند در فرمت داده ای جیسون استعمال فرمایید.

  • ۰۱/۰۳/۲۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی