مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

Bootstrap 4 اینک دوستداشتنی‌ترین قاب‌ورک front-end در دنیا میباشد. شما طراحی اپلیکیشن می توانید از آن برای ایجاد کرد هر نوع رابط کاربری، از پوسته‌های ادمین تا اینترنت‌وب سایت‌هایی دارنده خصوصیت‌ بدون نقص استعمال فرمائید. در‌این یادگرفتن قدم‌ به قدم ما به روش تشکیل داد یک کاغذ فرود یا این که به عبارتی landing page با به کارگیری از بوت‌استرپ 4 نگاهی می‌اندازیم . شما میتوانید از آن تحت عنوان کاغذ اساسی به کارگیری فرمایید یا این که آن را به یک کمپین بازاریابی خاص متصل فرمائید.


برگه فرودی که میخواهیم بسازیم دارنده پنج نصیب تحت میباشد:

یک نوار پیمایش اثبات،

قسمت hero،

نصیب سرویس ها سه ستونی،

قسمت تماس با ما با پهنا بدون نقص،

و یک فوتر.

با این وجود، با به عبارتی منطق می توانید نصیب‌های دیگری را مثل توضیحات، وبلاگ‌ و اشکال دیگر محتوا ساخت و ساز فرمایید. در تصویر ذیل شیت فرود آخری را می بینید:

عالی، بیایید برویم استارت کنیم.

1. راه اندازی Bootstrap 4

چند شیوه برای استارت شغل با بوت‌استرپ 4 وجود داراست. شما می توانید:

CSS .1 و JavaScript را دانلود نمائید و آن را به ورقه HTML خویش اضافه فرمایید،

2. بوت‌استرپ 4 را با به کارگیری از pipeline خویش تهیه و تنظیم فرمائید (درصورتی که می خواهید فولدر‌های Sass را بازنویسی نمائید این را تعیین فرمائید)،

3. از نسخه CDNی CSS و JavaScript به کارگیری نمایید.

در‌این نمونه، ما از طریق اولیه به کار گیری می کنیم. CSS معدود‌وسعت گردیده (minified) را به قسمت  شیت HTML خویش اضافه فرمائید و فولدر جاوااسکریپت را صحیح پیش از بستن تگ < body> بگذارید. از‌آن‌جا‌که همگی افزونه‌های بوت استرپ 4 به jQuery بستگی دارا هستند، jQuery را نیز بایستی پیش از اسکریپت بوت‌استرپ نادر‌وسعت گردیده بگنجانید.

  • ۰۱/۰۳/۲۸
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی