مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اینجانب جدیدا متوجه گردیده ام که فعلا این پکیج ها و ابزارهای ستاره شناسی طراحی اپلیکیشن پایتون به ترازو بسیار متعددی توسعه کرده اند به نحوی که امروزه می قدرت با استعمال از آن‌ها اسکریپت هایی را نوشت که بتوانند وسعت اطلاعات را کاهش دهند. این فعالیت به سادگی در پایتون قابل اجرا میباشد. اعتنا داشته باشید که اکنون داده های مرتبط با ستاره شناسی را می‌توانید در همگی جا پیدا فرمایید و نسبتاً در دسترس عامه مردم عالم جای‌دارد، صرفا کاری که شما می بایست جاری ساختن دهید این میباشد که به جستجوی آن‌ها بپردازید.


یک نمونه بسیار جذاب
برای مثال میتوانید ESO را در لحاظ بگیرید که VLT را ایفا می نماید. ESO به شما داده هایی را برای بارگیری در وب سایت خودتان توصیه می‌دهد. شما برای به کارگیری از آن میتوانید به نشانی اینترنتی www.eso.org/UserPortal رفت و برای پورتال خودتان یک اکانت کاربری ساخت فرمایید. در شرایطی که شما پیرو داده هایی از SPHERE میباشید می‌توانید به راحتی گروه داده های مد لحاظ خویش را در‌این وب سایت پیدا کرده و آن را دانلود فرمایید. این پروژه یک پروژه فوق العاده میباشد که وسعت داده های شما‌را به ترازو متعددی کاهش می‌دهد و آن ها را به شل ترین طرز ممکن در دست شما قرار میدهد.

  • ۰۱/۰۳/۳۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی