مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

چه زمان میباشد که عشق و علاقه مند به به کار گیری از ابزارهای متن گشوده گردیده اید؟ در‌این مقاله جواب های این پرسش درباره ابزارهای متن گشوده را پژوهش می‌کنیم.


چه دوران میباشد که به به کار گیری از ابزارهای متن گشوده عشق و علاقه مند طراحی اپلیکیشن گردیده اید؟ آیا این عشق به ابزارهای متن گشوده در سال پیشین در شما به وجود آمده میباشد؟ آیا از هنگامی که متن گشوده بودن به عالم معرفی شد شما جزو جامعه به کارگیری کنندگان آن بودید؟ درین مقاله قصد داریم 8 ماجرا از آغاز استعمال از این ابزارها را برای شما ذکر کنیم.


قصه نخستین از Ethan Dicks
از به عبارتی روزهایی که comp.sources.unix و comp.sources.games در Usenet  قرار داشتند یعنی از میانه ده سال هشتاد میلادی اینجانب خاطر گرفتم که کارایی متعددی کنم تا بازی هایی که به هر طریقی مندرج بودند را به Ultrix در VAX خودمان ببرم.


قصه دوم از Erik O\'Shaughnessy
او‌لین خاطره اینجانب از قرار دریافت کردن در دسته به کار گیری کنندگان از ابزارهای متن گشوده به هنگامی گشوده می شود که اینجانب خاطر گرفتم که چه گونه از GNU Emacs به کارگیری کنم که‌این رخداد در ده سال هشتاد به‌زمین‌خورد. معلم سیستم ادله اینجانب در آن سال پردازش Minix را اصلاح کرد به دلیل آنکه یک کدام از یکسری ابزاری که توزیع متن بازی سیستم ادله بود که می توانست بر روی مشقت بار افزاری که نزد ما بود جاری ساختن خواهد شد، این عشق و علاقه در اینجانب به وجود نیامد تا اینکه اینجانب مکتب را رخنه‌ کردم و استارت به شغل کردن کردن تا اینکه به لینوکس عشق و علاقه مند شدم. اینجانب غالب شدم یک کامپیوتر کلاس 586 بسازم و توزیع Yggdrasil را نصب کردم و حافظه گرفتم که چه طور لینوکس را دانلود، build و نصب کنم و همچنین به چه شکل با به کارگیری از آن ویکی پدیا را آنالیز کنم. اما دقت داشته باشید که Yggdrasil از سال 1995 تا به درحال حاضر آپ دیت رسانی نشده میباشد:)

  • ۰۱/۰۴/۱۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی