مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

شناخت با ابزارهای ارائه و سخنرانی قادر است یاری متعددی به شما در طراحی اپلیکیشن سخنرانی نماید، درین مقاله قصد داریم با ابزارهای ارائه و سخنرانی آشنا شویم.


در سال های اخیر شاهد توسعه و گسترش به کار گیری از قاب ورک های ارائه و سخنرانی جاوا اسکریپت بوده ایم، این ابزارهای ارائه و سخنرانی از HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت به وجود آمده اند تا با استعمال از آنان بتوان اسلاید های بی نظیری را در مرورگر تشکیل داد، به همین انگیزه میباشد که‌این ابزارهای ارائه و سخنرانی امروزه تبدیل به یک کدام از مهم ترین موادسازنده در ارائه های متفاوت گردیده اند. روزهایی که سا‌عتها ناچار بودید از پاورپوینت استعمال نمایید به نقطه نهایی رسیده میباشد به این دلیل‌که اکنون ابزارهای ارائه و سخنرانی زیادی در عالم وجود دارا‌هستند که میتوانید از آنان استعمال فرمائید. قاب ورک های متعددی وجود دارا‌هستند که میتوانید از آنان تحت عنوان ابزارهای ارائه و سخنرانی به کار گیری نمایید که میتوانید از بین آن ها شایسته ترین را گزینش فرمایید، هر مورد از این ابزارهای ارائه و سخنرانی دارنده مزایا و معایبی میباشند.
نکاتی درباره ابزار reveal.js

در سال اخیر مدیریت انجمن Opensource.com فردی به اسم Luis Ibáñez یکی‌از ابزارهای ارائه و سخنرانی به اسم reveal.js را پوشش بخشید. این قاب ورک که یکی شایسته ترین ابزارهای ارائه و سخنرانی به حساب می آید یک قاب ورک بی سابقه میباشد که با استعمال از آن می‌توانید ارائه های بی نظیری را با طرز های سنتی ایفا دهید.

  • ۰۱/۰۴/۱۸
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی