مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

در گذر مجال اینجانب به لهجه اپلیکیشن نویسی R روی آوردم طراحی اپلیکیشن ولی هیچ گاه به طور بدون نقص به آن سوییچ نکردم، اینجانب حقیقتا گویش نرم‌افزار نویسی go را دوست دارم ولی منابع یه خرده برای آن وجود داراست و این برای اینجانب یک خطا تعالی میباشد. روی هم رفته اینجانب پیش از ایفا دادن یک پروژه اسم متغیرها را تعریف‌و‌تمجید میکنم به همین انگیزه معمولا نمی توانم به خیر و خوبی با گویش نرم‌افزار نویسی go رابطه برقرار کنم.

جواب Kevin Cole به پرسش گویش اپ نویسی مطلوب برای شغل( نصیب اولیه)
از آنجایی که در زمان متوسطه از لهجه های اپ نویسی کاربردی کمتر به کار گیری می‌شود بدین ترتیب اینجانب نرم‌افزار نویسی را با لهجه های Fortran  و بیسیک استارت کردم، بعضا از لهجه های اسمبلی نیز لهجه های نرم افزار نویسی دیگری بودند که خاطر گرفتم که برای مثال آن‌ها می شود به Beastie اشاره نمود. بعد یک اپلیکیشن خرد با APL نوشتم که دارنده کیبورد مشخصی بود، از آنجایی که اینجانب باور ویژه ای با‌گاز لهجه اپ نویسی داشتم از فرترن برای اعمال کلیه شغل های خویش استعمال می‌کردم، اینجانب حتی برنده شدم که یک تابع نو به یکی کتابخانه های این لهجه نرم‌افزار نویسی اضافه کنم. البته بیشتر از این پیش نرفتم. اما در حین این بازه با گویش TECO نیز آشنا شدم و در مسابقاتی که در آن اشخاص مبادرت به ارسال کدهای تعجب آور و غریب با این لهجه نرم‌افزار نویسی می کردند کمپانی کردم.

  • ۰۱/۰۴/۲۶
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی