مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


فریلنسر به کسی گفته می‌گردد که به طور پروژه‌ای عمل طراحی اپلیکیشن می‌نماید. فریلنسر شخصی میباشد که یک رشته و تخصص مثل طراحی وب، نرم‌افزار نویسی و … دارااست و به طور پروژه ای و آزاد برای سایرافراد عمل می‌نماید.چندین تارنما هم وجود دارا هستند که واسط دربین مشتری و فریلنسر می باشند ، که اما بر طبق خدماتی که ارائه می‌دهند ؛ هزینه هایی هم از فریلنسر اخذ می نمایند .

فریلنسر یا این که آزاد شغل به کسی گفته می‌گردد که تحت عنوان کارشناس و پرسنل جامعه میتواند پروژه هایی را به طور دورکاری جاری ساختن میدهد این اشخاص فارغ از این که به طور مجموع وقت در شرکتی یا این که کارگاه ای استخدام شوند میتوانند به طور دورکاری یا این که از راه و روش بدور پروژه هایی را برای شرکتهای یا این که کسانی دیگر به ایفا برسانند.ولی این نوع عمل که در اکثر وقت ها مرز و بوم های عالم جا افتاده میباشد تحت عنوان یک عمل برای اشخاص دارای تخصص در حیث گرفته می‌گردد و مزایای متعددی را هم برای این اشخاص و هم برای کارفرمایان داراست.

درآمد

یک کارشناس که به طور دورکاری عمل می نماید میتواند درآمد خیلی بالایی نسبت به شخصی که به طور تک تک وقت شغل می نماید داشته باشد،به این دلیل‌که این اشخاص می‌توانند تعدادی پروژه را باهم بگیرند و برروی آن پروژه ها شغل نمایند یااینکه پروژه هایی با درآمد های قابل توجهی را گرفته و برروی این پروژه ها عمل نمایند،البته شخصی که به طور آحاد وقت فعالیت دارد تمرکزش صرفا برای شغل در به عبارتی کمپانی یا این که دفتر کار میباشد و شاید به هیچ عنوان نتواند وب سایت های فریلنسر را دنبال نمایند و در‌این تارنما ها به خیال و خاطر مشغله شغل داشته باشند.

استحصال تجربیات بیشتر

شما تحت عنوان یک دارای تخصص که به طور فریلنسری شغل می‌کنید ممکن میباشد بخاطر پروژه های زیادی که شغل میکنید ، با معضل های متعددی روبرو گردید که در توسعه و گسترش شما نقش متعددی داشته باشد ، شاید هم تحت عنوان هر که به طور مجموع وقت فعالیت دارد نظرتان چیز دیگری باشد البته تمامی ی این ها بستگی به خودتان دارااست.
 

  • ۰۱/۰۴/۲۸
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی