مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

نکته پنجم از نکات کلیدی ساخت وب سایت داشتن یک رابطه مطلوب با مشتری است. طراحی اپلیکیشن در شرایطی که شما یک رابطه مطلوب با مشتری برقرار نمائید میتوانید از تولید اشتباهات احتمالی پرهیز نمایید. بدین شکل که در صورتی‌که شک و یا این که ابهامی از پروژه و طراحی وب سایت در ذهنتان تاسیس شده است می‌توانید آن را با مشتری دربین بگذارید تا آن قضیه بر طرف خواهد شد. در صورتیکه رابطه قابل قبولی فی مابین شما و مشتری تولید نشده باشد نمی توانید رضایت مشتری را در فعالیت جلب فرمائید. نکته ششم در نکات کلیدی ساخت وب سایت این میباشد که در هر مرحله از جاری ساختن پروژه و ساخت وب سایت آن را با مشتری دربین بگذارید. به‌این شکل که هر بخش خرد از پروژه را که اعمال دادید به مشتری منتقل فرمائید تا نظرش را متوجه گردید.

اضافه نکردن مقاله اضافه

هفتمی نکته از نکات کلیدی ساخت وب سایت این میباشد که در صورتیکه فکر‌می‌کنید‌ مطلبی را می بایست به مطالبی که مشتری می‌خواهد اضافه فرمایید عالی میباشد آن را در صدر با مشتری بیان کنید؛ چون ممکن میباشد که مشتری تان با افزودن آن مقاله موافق نباشد و به‌این شکل سبب نارضایتی می‌گردد که قادر است بر روی مراحل کاری تان اثر منفی بگذارد. بدین ترتیب درصورتی که میپندارید که بایستی مطلبی را اضافه نمایید در صدر آن را با مشتری مطرح نمایید.

هشتمین نکته از نکات کلیدی طراحی وب سایت داشتن صداقت در فعالیت است. داشتن صداقت و همیاری شما در شغل سبب ساز ساخت و ساز ارتباط ای مطلوب با مشتری میشود.

  • ۰۱/۰۵/۱۲
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی