مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

این عمل می‌تواند سعی وب سایت طراحی اپلیکیشن شمارا به واحد سنجش بسیار متعددی ارتقاء دهد که‌این فعالیت از روش بهبود Boot-up وبسایت و یا این که نرم افزار ذیل اینترنت شما شکل می‌گیرد.

مجموعه بندی درختی

از ابزارهای tree-shaking استعمال های نمایید تا کدهای بی منفعت خویش را از دربین ببرید. خلال این یک فعالیت عالی دیگر این میباشد که کتابخانه هایی را که گزینه به کارگیری شما قرار نمی گیرند را از نرم افزار زیر اینترنت و یا این که تارنما خویش تمیز فرمایید.

seo تصاویر

از اولِ نوشته‌علمی ذکر کردیم که تصاویر قسمت بسیار بزرگی از شیت تارنما شما‌را تشکیل می‌ دهند و شما می بایست برای افزایش عملکرد وب سایت خویش از تکنیک های seo تصاویر استعمال نمائید. نکته‌ ای که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که از اندازه مطلوب تصویر استعمال فرمایید، هیچ لزومی ندارد که شما از تصاویر با وسعت 4k  برای مرورگرهای تلفن های یاور هوشمند به کارگیری نمایید به دلیل آنکه استعمال از این تصاویر ممکن میباشد فرصت بار گذاری سایت شما‌را به ترازو بسیار متعددی ارتقاء دهد و در سود سبب ساز کاهش سعی تارنما شما خواهد شد.

با استعمال از ابزارهای سئو تصاویر مانند ابزارهای imagemin  و یا این که libvips میتوانید وسعت تصاویر خویش را کاهش دهید و یا این که می ‌توانید از پلاگین Webpack نیز برای این فعالیت استعمال فرمایید.

شما همینطور می‌توانید از راه CDN برای سئو تصاویر به کار گیری فرمایید.

به کارگیری از فرمت های نو تصاویر مانند JPEG 2000، JPEG XR، WebP که تلاش مطلوب ‌تری را نسبت به فرمت هایی مانند PNG و یا این که JPEG دارا‌هستند قادر است یک طرز بسیار بهتر برای پیشرفت در عملکرد تارنما شما باشد، شما میتوانید با استعمال از این فرمت های نو مبادرت به فشرده سازی خوب تصاویر فرمائید و در سود منجر گردید که سایت شما سریعتر بارگزاری گردد.

  • ۰۱/۰۵/۱۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی