مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

1- ارتقا نرخ کلیک با به کارگیری طراحی اپلیکیشن از توضیحات (Description) جالب
قطعا برای شما هم اتفاق افتاده که پیش از کلیک روی لینک و پیوند تارنما توضیحات مختصری را که در ورقه‌ی حاصل درخصوص وبسایت درج شده، بخوانید. هر چه این توضیحات دیدنی‌خیس و ترغیب‌کننده‌خیس باشد احتمال کلیک کردن شما بیشتر می‌گردد. بدین ترتیب خوب میباشد برای تایپ کردن این توضیحات، احساسات کاربر را آرم بگیرید و هم‌اینگونه از لغات اثرگذار و لبریز توان استعمال فرمائید.
2- ارتقاء نرخ کلیک با استعمال از برندسازی قدرتمند
 نکته حائض اهمیت دیگر، تاکید بر برندسازی‌ست. در صورتی بتوانید در ذهن و قلب کاربر جایگاهتان را پیدا فرمایید، منجر میشوید اسم برندتان در شیت حاصل جست و جو جوری بدرخشد که استفاده کننده ناخودآگاه به سمت وبسایت شما کشیده گردد و به راحتی روی لینک و پیوند شما کلیک نماید.
3- ارتقاء مقطع فرصت ماندگاری در وب سایت و کاهش بانس‌ریت
همان گونه که می بینید این دو فاکتور با هم نسبت عکس دارا هستند و بالا رفتن یکی‌از سبب کم شدن دیگری می شود. به این ترتیب بگذارید در زمینه‌ی نگه‌داشت استفاده کننده روی وبسایت سخن کنیم.
4 -ساخت و ساز محتوای دیدنی و وقتگیر
تایپ کردن یک متن وقتگیر که تا واپسین پاراگراف دیدنی باقی بماند و استفاده کننده را خسته نکند، آسوده وجود ندارد؛ البته شما میتوانید با جالب تایپ کردن گزاره‌های ابتدایی استفاده کننده را کنجکاو و عشق‌مند فرمایید. متن را به صورت گزاره بندی گردیده بنویسید و با رعایت فضاهای خالی به دیده‌های مخاطب مجال استراحت بدهید. هم‌اینگونه عملکرد فرمایید از تیترهای جالب در لا به لای متن به کارگیری نمایید تا مخاطب یار و همدم شما تا نقطه نهایی متن بیاید.
5- لینک و پیوند دادن به صفحاتی با محتوای شبیه
 با تیتر‌های جالب به شیت‌هایی با محتوای شبیه پیوند بدهید به نحوی که کاربر همیشه در صفحه های وب سایت شما رفت و آمد نماید. با به هم وصل کردن محتواهای جالب و ترغیب‌کننده میتوانید از سایتتان یک هزارتوی هیجان‌انگیز بسازید که استفاده کننده سوای این که متوجه‌ی سپری شد فرصت خواهد شد، ساعت‌های متعددی را در وبسایت شما سپری نماید.
6- ویدیوهای غیرقابل دانلود
 استعمال از ویدیوهای جذاب که قابل دانلود وجود ندارد امداد می‌نماید استفاده کننده برای تماشای بدون نقص کلیپ دوران مجال بیشتری روی وب سایت شما بماند.

  • ۰۱/۰۵/۲۳
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی